Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

foto's downloaden

• Log in om te reageren
5 reacties op dit onderwerp

#1 ferla

ferla

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 112 berichten

Geplaatst 14 maart 2009 - 23:32

weet iemand hoe ik de foto's op deze site moet downloaden want mij lukt het niet ik denk dat het een flash gallery is met watermerk in ook kan iemand mij helpen
Angus<>Flash Tattoo

#2 robke

robke

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 571 berichten

Geplaatst 17 maart 2009 - 08:20

Hey,

Dit is inderdaad een Flash gallery en dze foto's kan je dus niet zomaar opslaan.
Er bestaat wel een manier om eraan te komen maar vermits het hier over foto's gaat met een watermerk zullen ze wel beschermd zijn.

Contact opnemen met de persoon achter de website is een optie om aan de foto's te geraken.

grtz

#3 ferla

ferla

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 112 berichten

Geplaatst 18 maart 2009 - 06:53

Hey,

Dit is inderdaad een Flash gallery en dze foto's kan je dus niet zomaar opslaan.
Er bestaat wel een manier om eraan te komen maar vermits het hier over foto's gaat met een watermerk zullen ze wel beschermd zijn.

Contact opnemen met de persoon achter de website is een optie om aan de foto's te geraken.

grtz

kan ik die echt op geen enkele andere manier downloaden + het watermerk eraf halen kan er mij iemand hier mee helpen

#4 robke

robke

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 571 berichten

Geplaatst 18 maart 2009 - 07:11

Hey,

Het watermerk eraf halen is niet mogelijk. Neem een screenshot en je hebt de foto.
Als je de persoon contacteert en je vermeld erbij dat je de foto's niet voor commerciële doeleinden gaat gebruiken is de kans groot dat je ze krijgt hoor...

grtz

#5 Tjoepke

Tjoepke

Lid

• Gebanned
  • PipPipPip
  • 285 berichten

Geplaatst 04 mei 2009 - 03:02

het is wel mogelijk met Firefox en gebruikt de add-on "DownThemAll"

#6 robke

robke

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 571 berichten

Geplaatst 04 mei 2009 - 11:32

Hey,

Downloaden akkoord maar het watermerk eraf halen met deze add-on wil ik nog wel eens zien :-)

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!