Ga naar inhoud

Apparaatbeheer openen


robke

Aanbevolen berichten

Hey,

Op PC Helpforum komen er heel vaak problemen met apparaten tevoorschijn.

90% van de tijd is het zo dat dit een driverprobleem is en om dit zo snel mogelijk na te kijken kan een check in apparaatbeheer duidelijkheid scheppen.

Hier volgen een klein stappenplan om in apparaatbeheer te raken.

- Start

- Configuratiescherm

- Systeem

- Apparaatbeheer (links bovenaan)

Kijk na of er bij een apparaat een geel vraagteken staat.

03-device-manager-audio-device-on-hda.jpg

Indien dit het geval is is kan je hier laten weten over welk apparaat het juist gaat. Geef ook nog even het PC merk en model mee en we zoeken naar een oplossing voor je driver-probleem.

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste vrienden graag hulp voor driver instaleren.

Gekregen een Barcode Scanner Datalogic touch 90

Boven aan gaat het rode lampje wel pinken als ik die op mijn Laptop HP Pavilion met een aansluiting USB in het slot steek , De versie is Vista , telke malen wordt aangeduid vind driver niet , apparaat beheer gaan zien daar staat bij datalogic een geel blokje met een vraagteken , en ik denk dan wel dat hij geen driver kan vinden.Wat ik ook wil zeggen het is voor de eerste maal dat ik een Barcodescanner ga gebruiken , en hoe dat dat moet of wat men daar bij nodig heeft kwestie van papieren en printer daar weet ik niets van daarom graag hulp van dit Forum en als het kan een handleiding van dit apparaat , met klaar en duidelijke uitleg hoe dit gebreuken.:ciao:

Met de beste dank hiervoor

Groeten

Blaker

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.