Ga naar inhoud

[OPGELOST] Pc schakelt zich na enkele minuten automatisch uit.


Aanbevolen berichten

Vanaf daarnet sluit mijn pc zich na enkele minuten af. Zoder boe af ba springt hij meteen af. Ik heb hem dan nog eens opgezet en na enkele minuten was het net hetzelfde.

Ik denk dat dit een veiligheid zal zijn voor iets dat misschien oververhit geraakt ofzo? Maar mijn koelertje lijkt wel nog te draaien.

Iemand enig idee? Wat ik eens kan proberen te doen? Anders zal het maandag naar de winkel worden ... (nog maar eens)

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan de kast niet openen, want is op de moment ngo steeds onder garantie.

Ik krijg ook geen blauwscherm of foutmelding te zien.

Heb wel everest, dus zal dat eens meteen opzetten van zodra de pc opstaat. Het ding is wel dat ik snel zal moeten zijn, aangezien hij na enkele minuten afsluit.

Hoe kan ik die dingen zien met Everest? Heb het wel, maar heb er weinig kennis van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er nog garantie op is, dan zou ik de kast inderdaad toe laten :-)

Start Everest op. Bij het openingscherm klik je op "Computer" en dan op "Sensors". Daar zie je enkele temperaturen staan.

Omdat je geen foutmelding krijgt, kan het zijn dat die niet staat ingesteld. Ga eens naar configuratiescherm --->systeem ---> geavanceerd --->bij opstartinstellingen klik je op instellingen. "Gebeurtenis in het logboek vastleggen" aanvinken en "computer automatisch opstarten" uitvinken.

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.