Ga naar inhoud

PC Formatteren


hannibal

Aanbevolen berichten

Wat je ook kan doen is dit zodat je alle drivers hebt van uw pc:

Backup Software to Backup Device Drivers for free / Backup Drivers with Driver Backup Software

Na downloaden en installeren klik je op Register Later

Klik op Manage System driver

Klik op Collect All

Nu zal die de hardware zoeken.

Dan alles selecteren wat in de bovenste vak ziet.

Dan bovenaan op Backup en kies Backup seletec tot exe installer.

Dan vraag die waar die moet opslaan: kies andere partite dan C of nog liever USB-stick of iets anders.

Het zal wel even duren en telkens krijgt je een bericht en klik op OK

Blijven doen tot die helemaal klaar is.

Kijk dan in de map en dan zie je alle soorten driver staan.

Na instalatie van XP kan de onbrekende driver alsnog installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast socrates
Persoonlijk vind ik de domste manier om documenten en andere belangrijke gegevens in C Schijf te plaatsen.

Toch zijn er mensen die leek zijn op het gebied van computers.

En dan zijn er mensen op het forum met al hun geduld en passie

die de vraagsteller een goed advies proberen te geven.

Dom is heel wat anders dan onwetenheid.:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, de PC is geformatteerd, windows xp service pack 3 geinstalleerd, alle noodzakelijke drivers geinstalleerd.

Alles werkt... behalve het geluid.

Mijn audio is geintegreerd in het moederbord, een gigabyte x38. De audio is van realtek HD.

Zoals gezegd, de drivers geinstalleerd, nog eens speciaal de codec van de gigabyte-site gehaald en geinstalleerd. Het symbooltje staat in mijn tray, samen met de realtek HD audio manager. Ook in apparaatbeheer staat aangegeven dat alles ok is.

Als ik muziek afspeel, begint WMP normaal af te spelen met de visuele effectjes, maar zonder geluid.

Mijn boxen zijn niet verstoken geweest, dus daar ligt het ook niet aan.

Als iemand een idee heeft hoe dit op te lossen, laat het zeker weten. In afwachting zoek ik nog wat verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat voor een videokaart heeft u? en welk moederbord precies?

misschien probeert de pc geluid over HDMI te sturen, had ik ook, uitgeschakeld in apparaatbeheer en daar was het geluid weer normaal!

Videokaart= NVidia GT 8800

Moederbord= gigabyte X38-DS5

Kan je iets specifieker zijn ivm HDMI? Ik zie daar niks van staan in apparaatbeheer. Wat is dat juist?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, audio is in orde, met een special thanks to Stegisoft.

Ik moest gewoon de stekker eens in en uit trekken om het te "activeren".

Nu nog 2 kleine probleempjes:

1) Ik krijg mijn beeld niet scherper. De tekst, bv. op deze site, staat nogal flou. De kleuren zijn wel in orde. Zou het kunnen dat er bv. te weinig lettertypes geinstalleerd zijn of ligt het aan videokaart instellingen? Heb Nvidia gt 8800

2)Nog een onnozelheidje: bij de snelkoppelingen op mijn desktop blijft de uitgang *.url zichtbaar, ondanks dat "bekende uitgangen verbergen" aangeduid is in mapopties. Ik kan de naam ook niet veranderen en .url verwijderen want dan herkent hij het niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.