Ga naar inhoud

Geen bestanden kunnen downloaden


Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wil je dan eens laten scannen met on-line scanners (type Kaspersky, TrendMicro, Panda, o.i.d.) en zien of die dezelfde resultaten afleveren als die Bulguard.

Ik heb gekeken op internet, maar hierbij moet je deeds downloaden voordat hij een scan kan uitvoeren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape,

Kijk eens naar deze informatie.

Win32.Worm.Bagle.FJ Als dat zo is dan blijft misschien nog de enige oplossing met F5

Probleem met Bagle zou oplosbaar zijn met een tooltje, maar ook dat moet weer gedownload worden.

---------- Bericht toegevoegd om 12:44 ---------- Vorig bericht was om 12:37 ----------

Ik heb gekeken op internet, maar hierbij moet je deeds downloaden voordat hij een scan kan uitvoeren..
Dan zijn we weer bij het begin, natuurlijk.

Zou je - om de suggestie van Stegisoft te checken - eens kunnen kijken of sysformat.exe zich op je PC bevindt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape,

Ik heb een idee dat wel mogelijk is maar in ben Dos commando ondertussen vergeten.

Kan dat wel vlug leren maar als jij dat nog weet dan is het gemakkelijker.

Dan kan Marjolein de commando kopieren en plakken in sysedit / autoexec.bat ofwel in autoexec.nt of eventueel met kladblok opslaan als *.bat of *.nt (Bij vista weet ik niet direct of het kan)

De computer start op en voert de commando uit voordat windows geladen wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je de minimaal basis van vista werken zoals kopieren, plakken, verkenner, mijn computer, configuratiescherm, venster sluiten werken?

Verstaat je dit allemaal?

Kan je minimaal met DOS dus cmd begrijpen?

Bijvoorbeeld: start / uitvoeren / cmd / typ ipconfig

Kan je dat?

De oplossing die u zal voorstellen:

75% kans op slagen

25% ben ik afhankelijk van u.

éénmaal bezig moet je door doen en kan u niet op reset klikken tot ik vermeldt dat je op dat moment kan terug trekken.

Durf je aan?

Bij twijfel bij een van deze werking moet je nu zeggen.

Dan leid ik u eerst op alvorens u voorstel te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.