Ga naar inhoud

ie7 verwijderen


twin

Aanbevolen berichten

Normaal als je IE8 hebt geïnstalleerd moet hij eerst IE7 automatisch verwijderen.

Klik op start > configuratiescherm > Programma's en onderdelen > Windows onderdelen in/uit schakelen > Normaal staat IE7 daarin. Maar omdat je ook al over IE8 beschikt betwijfel ik dat. Je hebt toch toevallig geen Beta van versie gedownload van IE7 of 8?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank voor de respons

ja inderdaad vroeger ie7 beta en later ie8 beta gedownload

geen ie7 te vinden via de aangegeven weg

eigenlijk geen noodzaak het is enkel als ik via verkenner zie dat die ie7 er nog staat dacht ik om ze gewoon te verwijderen.

met groeten

daniel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Ga naar Start > Uitvoeren en typ %windir%\ie7\spuninst\spuninst.exe in het dialoogvenster.
  • Druk vervolgens op Enter en volg de procedure op het scherm.
  • Op een bepaald ogenblik wordt u gewaarschuwd middels een dialoogvenster met daarin toepassingen die geïnstalleerd werden na Internet Explorer7 en de mededeling dat deze mogelijk niet meer werken.
  • Bevestig met ja en rond de procedure af.
  • Herstart de computer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

de opgegeven command ingetikt doch vindt niets

enkel na het bijtikken van manifest moeten wij bladeren om een selectie te maken het programma te kunnen openen. hier geen explorer 7

niets gedaan gewoon geannuleerd

is via verkenner windows en ie7 niet te verwijderen rechterklik en verwijderen of zondig ik daarmee tegen alle regels in.

eigenlijk dank ik je reeds voor je geduld en is het hier niet te doen met een reel probleem doch een detail.

ie7 staat niet in de weg en kan gerust daar blijven

met groeten

daniel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat moet te verwijderen zijn, alleen snap ik niet goed waar hij staat in je verkenner.

Kan je eens een screenshots maken? Dan kan ik misschien een passende uitleg geven.

Geen probleem hoor Twin, druk op de "bedank" knop en dat wordt ik héél blij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.