Ga naar inhoud

ForceHCResetOnResume


candise

Aanbevolen berichten

ik heb op mijn pc een programma staan dat ik niet weet wat het is ... het heet forceHCResetOnResume 1.1.0 van fabrikant FIC, Inc . als ik dit google dan vind ik niet direct iets terug, en als ik het open op start- uitvoeren dan krijg ik : add register key, SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\en dan nog een hele reeks nummers, en dan ForceHCResetOnResume = 1 ... en dan kan ik op OK klikken, ... als ik kijk naar bestandslocatie zie ik ook USB WakeUp MFC applicatie, ... wat is dit juist aub? kan ik dit verwijderen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

forceHCResetOnResume is Easy Brochure Softwareom om flyers, brochure ontwerpen.Als de programma nog aanwezig is dient u dit eerst te verwijderen.

Ga naar start / configuratiescherm / software (bij vista programma verwijderen)

Zoek dat programma en dan op klikken en klik op verwijderen (bij Vista staat die bovenaan)

Daarna of bij niet aanwezig kan je best een programma gebruiken die de register opruimt zoals: Download CCleaner 2.19.901 - FileHippo.com

Als je niet veel weet van register dan kan je daar best afblijven en de programma gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.