Ga naar inhoud

Beveiliging omzeilen


JRoen

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik heb een kleine ' weddenschap ' met een leekracht bij ons op school,

ik heb al vanalles geprobeerd maar weten jullie misschien een manier om geblokeerde site's toch te voorschijn te halen. Niet met proxy's, lukt niet.

Onze school werkt met een ' ISA-Server 2004' dacht ik. De beveiliging staat geschreven, ter informatie dat er geen enkele site kan geopend worden en .bat bestanden zijn ook geblokkeerd. Als de beveiliging open staat en je surft naar website's, vanaf deze wordt afgesloten, de website's die in je cookies staan kan je nog bezoeken ' gedeeltelijk ', ik had gedacht aan een cookie te schrijven alleen na enige research heb ik ondervonden dat dit bijna niet mogelijk is. Nu is mijn vraag weet iemand van jullie nog een manier die ik zou kunnen proberen?

- Geen proxy : Alle websites zijn geblokeerd ( zelfs de interne )

- Uitvoeren en .bat bestanden zijn geblokkeerd

- ISA SERVER ( Ik weet hier het fijne niet van )

Alvast Bedankt

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat niet lukken tenzij je een super hacker ben.

Je gaat inbreken in de computer van uw leraar.

Geen zin want server die elders staat zegt tegen de computer van uw leraar wat die moet doen. De server kan zelfs op afstand zelfstandig de computer van uw leraar uitzetten.

Zelfs al zou je dit kunnen dan moet je door heel veel beveiliging doorkruisen.

Vergeet niet dat al wat u doet opgeslagen wordt in de centrale server.

Gebruik gezond verstand en blijft daar van af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat niet lukken tenzij je een super hacker ben.

Je gaat inbreken in de computer van uw leraar.

Geen zin want server die elders staat zegt tegen de computer van uw leraar wat die moet doen. De server kan zelfs op afstand zelfstandig de computer van uw leraar uitzetten.

Zelfs al zou je dit kunnen dan moet je door heel veel beveiliging doorkruisen.

Vergeet niet dat al wat u doet opgeslagen wordt in de centrale server.

Gebruik gezond verstand en blijft daar van af.

Dat is het net, ik heb de toestemming van hem gekregen om het uit te proberen, maar als er echt geen mogelijkheid bestaat toch bedankt voor de reactie

Jeroen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.