Spring naar inhoud

Guest's Foto
Welkom,
Guest
Wenst u zich te registreren?

Foto
- - - - -

Opnieuw installeren

beste installeren jaar laatste opnieuw probleem problemen software tijd volledig

• Log in om te reageren
7 reacties op dit onderwerp

#1 Stamperken

Stamperken

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 344 berichten

Geplaatst 18 juni 2009 - 21:33

Is het moeilijk om op je pc alles eraf te zwieren en volledig opnieuw te installeren?
Ik heb de laatste tijd precies veel problemen met vanalles en nog wat en denk dat dat misschien wel de beste oplossing is :s...
Mijn pc is nu denk ik 6 jaar oud dus ik veronderstel dat dat toch nog niet oudoud is he...

#2 Jürgen

Jürgen

Ervaren Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 3771 berichten

Geplaatst 18 juni 2009 - 21:38

Dat kan zeker. Dat doe je door je pc te formatteren. Hier vind je een van de vele handleidingen die te vinden zijn.
Formatteren is echter niet altijd de goeie oplossing. Als je problemen hebt met je hardware, ben je er niet veel mee.

Maak vooraf ook zeker een back-up van je belangrijke documenten.

Jürgen

#3 Stamperken

Stamperken

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 344 berichten

Geplaatst 20 juni 2009 - 08:20

Dat kan zeker. Dat doe je door je pc te formatteren. Hier vind je een van de vele handleidingen die te vinden zijn.
Formatteren is echter niet altijd de goeie oplossing. Als je problemen hebt met je hardware, ben je er niet veel mee.

Maak vooraf ook zeker een back-up van je belangrijke documenten.

Jürgen

Ok thx. En hoe haal je er dan alles af?

#4 Guest_[S]Darkness_*

Guest_[S]Darkness_*
  • Gasten

Geplaatst 20 juni 2009 - 09:54

Dat staat in de link daar staat precies hoe jij het er af kan halen.

#5 Jürgen

Jürgen

Ervaren Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 3771 berichten

Geplaatst 20 juni 2009 - 09:56

Bedoel je alles verwijderen? Zo ja, door je pc te formatteren.

Jürgen

#6 Stamperken

Stamperken

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 344 berichten

Geplaatst 20 juni 2009 - 10:00

Bedoel je alles verwijderen? Zo ja, door je pc te formatteren.

Jürgen

Ja, alles eraf halen.
Maar de vraag is wat blijft bewaard wanneer je back-up maakt?
Je e-mails, afbeeldingen, foto's en dergelijke, blijft dat dan allemaal bewaard?
Want om eerlijk te zijn: ik heb nog NOOIT een back-up gemaakt (en dus al véél geluk gehad :))

#7 Jürgen

Jürgen

Ervaren Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 3771 berichten

Geplaatst 20 juni 2009 - 10:05

Het is natuurlijk niet de bedoeling om een back-up te maken op de harde schijf die je gaat formatteren, want dan ben je alles kwijt.
Gebruik hiervoor cd-roms, dvd's of een externe harde schijf.

#8 Stamperken

Stamperken

Lid

• Lid
  • PipPipPip
  • 344 berichten

Geplaatst 20 juni 2009 - 15:38

Het is natuurlijk niet de bedoeling om een back-up te maken op de harde schijf die je gaat formatteren, want dan ben je alles kwijt.
Gebruik hiervoor cd-roms, dvd's of een externe harde schijf.

En hoe kan je e-mails op je externe harde schijf opslaan?
Ik vind hier alleen de manier om deze van map in Outlook Express zelf te verplaatsen maar niet op bv. de externe harde schijf :(

Ook gelabeld met één of meerdere van deze sleutelwoorden: beste, installeren, jaar, laatste, opnieuw, probleem, problemen, software, tijd, volledig

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 gasten, 0 anonieme gebruikers

Over ons

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!