Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Is het moeilijk om op je pc alles eraf te zwieren en volledig opnieuw te installeren?

Ik heb de laatste tijd precies veel problemen met vanalles en nog wat en denk dat dat misschien wel de beste oplossing is :s...

Mijn pc is nu denk ik 6 jaar oud dus ik veronderstel dat dat toch nog niet oudoud is he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan zeker. Dat doe je door je pc te formatteren. Hier vind je een van de vele handleidingen die te vinden zijn.

Formatteren is echter niet altijd de goeie oplossing. Als je problemen hebt met je hardware, ben je er niet veel mee.

Maak vooraf ook zeker een back-up van je belangrijke documenten.

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan zeker. Dat doe je door je pc te formatteren. Hier vind je een van de vele handleidingen die te vinden zijn.

Formatteren is echter niet altijd de goeie oplossing. Als je problemen hebt met je hardware, ben je er niet veel mee.

Maak vooraf ook zeker een back-up van je belangrijke documenten.

Jürgen

Ok thx. En hoe haal je er dan alles af?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je alles verwijderen? Zo ja, door je pc te formatteren.

Jürgen

Ja, alles eraf halen.

Maar de vraag is wat blijft bewaard wanneer je back-up maakt?

Je e-mails, afbeeldingen, foto's en dergelijke, blijft dat dan allemaal bewaard?

Want om eerlijk te zijn: ik heb nog NOOIT een back-up gemaakt (en dus al véél geluk gehad :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is natuurlijk niet de bedoeling om een back-up te maken op de harde schijf die je gaat formatteren, want dan ben je alles kwijt.

Gebruik hiervoor cd-roms, dvd's of een externe harde schijf.

En hoe kan je e-mails op je externe harde schijf opslaan?

Ik vind hier alleen de manier om deze van map in Outlook Express zelf te verplaatsen maar niet op bv. de externe harde schijf :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.