Ga naar inhoud

Voeding HDD


Bonggod

Aanbevolen berichten

Hoi, ik kocht een Maxtor one touch 4 500GB en eentje van 750GB. Opeens flikkert het lampje continu en vind mijn PC de HDD 500GB niet meer. Als ik ze op een andere PC insteek, valt deze PC uit, dus ik dacht dat het aan de voeding van de HDD lag. Eerst eens de data kabel ingestoken, geen probleem maar toen ik de voeding instak, viel de PC uit. Dus heb ik de behuizing van deze HDD opengemaakt en de print vervangen met eentje van een andere maxtor van 750GB die ik nog had liggen. Nu werkt de HDD terug want ik voel dat ze terug draait, maar geen enkele PC vind ze nog. Kan het zijn dat er een verschil in de print zit (500GB - 750GB) en dat daar het probleem zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zou goed kunnen ja.

wat ook goed zou kunnen is dat alleen de behuizing kapot is.

gebeurt ook best vaak.

behuizingen voor hdds zijn ook los te koop.

probeer de schijf is gewoon in de computer te zetten zonder behuizing weet je gelijk of de behuizing kapot is of de hdd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebt je wel opgelet dat je de juiste harddisk type hebt genomen voor uw moederbord.

Als uw moederbord sata harddisk 150 aan kan dan mag je geen 300 inzetten.

Voor de rest kan het kortsluiting zijn.

Is dat niet backwars compatibel met elkaar?

Volgens mij gaat dat wel, maar ik ben niet zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.