Ga naar inhoud

verwijderen resten Norman / installeren McAfee


Gast laprovily

Aanbevolen berichten

Gast laprovily

Ik heb McAfee gekocht maar krijg dit niet geheel geïnstalleerd, omdat er nog resten van het Anti-Virus-programma NORMAN zijn: Norman NVC v 5.40, Norman Internet Control en Norman Virus Control. Het installeren gaat goed tot aan het anti-virus gedeelte = het laatste stukje. Het probleem is dus feitelijk: hoe krijg ik die resten van Norman verwijderd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast -Freedom-

ccleaner eens laten draaien : knop cleaner en problemen

of handmatig : uitvoeren --> regedit intikken--> enter ---> F3 : typ Norman en zoeken. alles wat je van norman tegenkomt verwijderen.

C: programfiles en daar eventuele overgebleven mappen verwijderen.

PS: Waarom heb je Mcafee gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik raad je aan even TuneUp Utilities te draaien en pc wat op te schonen, deze is iets krachtiger en met beetje geluk haalt hij de resten van Norman weg

hier vind je de versie die je nodig hebt

http://www.pc-helpforum.be/downloads.php?do=file&id=92

installeer deze even en voer dan '1-click maintenance' uit. (staat op bureaublad na installatie normaal.

en daarna TuneUp RegistryCleaner (complete scan) (paar keer doen tot hij 0 fouten geeft)

Laat even horen wat het resultaat is.

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.