Ga naar inhoud

Hdmi opnemen van tv naar pc


pc37

Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen,

Dit is mijn eerste keer op dit forum, dus hier gaat ie dan:

Ik ben in bezit van een ACER labtop Aspire 6530 G met HDMI UIT.

Mijn TV is een Sony KDL52V5500E.Is er op de een of andere manier een manier, om HDMI op te nemen van TV naar PC met HDMI.

(blackmagic kaart of via internet.....)

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te beginnen moet je de meest recente driver van uw videokaart downloaden en installeren. Je zult merken dat je dan meer mogelijkheden krijgt voor wat betreft het stoeien met de opties van de videokaart en mogelijk gebeurt dat met een speciaal hulpprogramma van de fabrikant. Check dan de HDMI-opties. Verder is het afhankelijk van de videokaart op welke manier het signaal op de HDMI-kabel wordt gezet en dat heeft – onder andere – te maken met de beeldschermresolutie. Verder opgemerkt dat je wellicht moet aangeven dat het TV-scherm de standaard-monitor gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie, kan ik die drivers op de Acer site downloaden?

---------- Post toegevoegd om 16:18 ---------- Vorige post was om 16:15 ----------

Bedankt voor je reactie, kan ik die drivers op de Acer site downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al heel wat bijgeleerd, waarvoor dank, wat ik begrepen heb is dat je de instellingen kan doen in ati catalyst.Tot dusver heb ik nog niks gevonden dat naar de hdmi instellingen verwijst.Kan je me nog een tip geven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.