Ga naar inhoud

gebrande dvd speelt niet af in dvd speler


gerriet

Aanbevolen berichten

Wat voor type dvd's gebruik je?

Merk van lege dvd:...

Grote van lege dvd:...

Type van lege dvd: DVD | RW | RW+/- |

Met welke software brand je de DVD? (suggestie is: NERO)

Wat voor bestand wil je branden? (type video - is er DVD structuur aanwezig?)

Wat is de snelheid van het brand proces? 1X | 2X | 4X (hoe trager hoe beter)

Enfin veel vragen die wij eerst willen weten alvorens we een uitleg kunnen geven.

___________________________________________________________________

Daarnaast raadpleeg de handleiding van je DVD speler en kijk eens welke types DVD schijven hij kan lezen: DVD | RW | RW+/- | ....

Raadpleeg ook in de handleiding welke bestand types de DVD speler kan lezen en houd hier rekening mee bij het brand proces.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Tjoepke,

Ik heb geprobeerd te branden op nashua, verbatim en samsung. Ook heb ik - en + geprobeerd. Ik gebrand met snelheid 4x en 2x.

Ik brand normaal met windows dvd maker. Het branden lukt wel.

Ik heb ook verschillende bestanden geprobeerd te branden, zowel mpeg, avi, vob, rar enz. Ik heb geen Nero. Kan ik die ergens downloaden?

Ik hoop dat je mij verder kunt helpen.

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan zien wat voor film er staat, je kan hem ook afspelen op je computer?

Als dit beide ja is, dan zou ik eens een andere dvd speler gebruiken.

En indien mogelijk een betere brand software aanschaffen.

Ik heb zo een flauw vermoeden, dat het huidige brand proces niet compatibel is voor een standalone dvd speler

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is waarschijnlijk dat je een bestand / film brand met een extensie dat uw dvd players niet afspelen.

Niet alle films dat je op de computer kan zien/afspelen zijn compatibel voor DVD players.

Lees dit eens: Handleiding film branden op 1 DvD | TVJoost, weblog over films downloaden, internet tv, Joost tv, films branden en meer

En vooral: Film bestand omzetten naar DVD formaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.