Fix resultaat van Farbar Recovery Scan Tool (x64) Versie: 10.11.2018 Gestart door Vlught (10-11-2018 13:48:45) Run:1 Gestart vanaf C:\Users\Vlught\Desktop Geladen Profielen: Vlught (Beschikbare Profielen: User & Vlught) Boot Modus: Normal ============================================== fixlist inhoud: ***************** CreateRestorePoint: CloseProcesses: S3 EraserUtilDrv11820; \??\C:\Program Files (x86)\Common Files\Symantec Shared\EENGINE\EraserUtilDrv11820.sys [X] S3 NAVENG; \??\C:\Program Files (x86)\Norton Security\NortonData\22.5.2.15\Definitions\SDSDefs\20181107.009\ENG64.SYS [X] S3 NAVEX15; \??\C:\Program Files (x86)\Norton Security\NortonData\22.5.2.15\Definitions\SDSDefs\20181107.009\EX64.SYS [X] 2018-11-06 16:07 - 2018-11-07 12:32 - 000000000 ____D C:\ProgramData\Spybot - Search & Destroy Task: {5E28709F-67A9-4618-9170-8A7059225061} - \OneDrive Standalone Update Task-S-1-5-21-118719308-4287615939-2223386079-1001 -> Geen bestand <==== AANDACHT ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => -> Geen bestand HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\MBAMService => ""="Service" HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\MBAMService => ""="Service" Hosts: EmptyTemp: ***************** Fout: (0) Mislukt om een herstelpunt te maken. Proces succesvol afgesloten. HKLM\System\CurrentControlSet\Services\EraserUtilDrv11820 => kon niet worden verwijderd. Toegang geweigerd. HKLM\System\CurrentControlSet\Services\NAVENG => kon niet worden verwijderd. Toegang geweigerd. HKLM\System\CurrentControlSet\Services\NAVEX15 => kon niet worden verwijderd. Toegang geweigerd. C:\ProgramData\Spybot - Search & Destroy => is succesvol verplaatst "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Plain\{5E28709F-67A9-4618-9170-8A7059225061}" => is succesvol verwijderd "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{5E28709F-67A9-4618-9170-8A7059225061}" => is succesvol verwijderd "HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\OneDrive Standalone Update Task-S-1-5-21-118719308-4287615939-2223386079-1001" => is succesvol verwijderd HKLM\Software\Classes\Directory\Background\ShellEx\ContextMenuHandlers\igfxcui => is succesvol verwijderd HKLM\Software\Classes\CLSID\{3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} => niet gevonden HKLM\System\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Minimal\MBAMService => is succesvol verwijderd HKLM\System\CurrentControlSet\Control\SafeBoot\Network\MBAMService => is succesvol verwijderd C:\Windows\System32\Drivers\etc\hosts => is succesvol verplaatst Hosts met succes hersteld. =========== EmptyTemp: ========== BITS transfer queue => 7626752 B DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 31743333 B Java, Flash, Steam htmlcache => 0 B Windows/system/drivers => 1739573 B Edge => 1689022 B Chrome => 248054706 B Firefox => 0 B Opera => 0 B Temp, IE cache, history, cookies, recent: Default => 6656 B Users => 0 B ProgramData => 0 B Public => 0 B systemprofile => 0 B systemprofile32 => 0 B LocalService => 7244 B LocalService => 0 B NetworkService => 970 B NetworkService => 0 B User => 73214 B Vlught => 8374713 B RecycleBin => 2527504 B EmptyTemp: => 287.9 MB tijdelijke gegevens verwijderd. ================================ Resultaat van geplande bestanden te verplaatsen (Boot Modus: Normal) (Datum&Tijd: 10-11-2018 13:49:30) Resultaat van geplande sleutels te verwijderen na herstart: HKLM\System\CurrentControlSet\Services\EraserUtilDrv11820 => kon niet worden verwijderd. Toegang geweigerd. HKLM\System\CurrentControlSet\Services\NAVENG => kon niet worden verwijderd. Toegang geweigerd. HKLM\System\CurrentControlSet\Services\NAVEX15 => kon niet worden verwijderd. Toegang geweigerd. ==== Eind van Fixlog 13:49:30 ====