Fix resultaat van Farbar Recovery Scan Tool (x64) Versie: 14-12-2019 Gestart door Gebruiker (21-12-2019 18:15:49) Run:5 Gestart vanaf C:\Users\Gebruiker\Downloads Geladen Profielen: Gebruiker (Beschikbare Profielen: Installatie & Gebruiker) Boot Modus: Normal ============================================== fixlist inhoud: ***************** CreateRestorePoint: CloseProcesses: HKU\S-1-5-18\...\Run: [AdobeBridge] => [X] Startup: C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\MEGAsync.lnk [2019-05-16] FF HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restrictie <==== AANDACHT Task: {3427A6C1-30AF-4CC8-970E-40B518036836} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\ce6c748c-e1e4-4c0a-8319-a7b73d1be14c -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {383536A5-6F30-4FBB-99AB-810B6F111BBC} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Scheduled Maintenance -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {3D818641-620B-4F69-811A-1CC27D674018} - \Lenovo\ImController\Plugins\LenovoSystemUpdatePlugin_WeeklyTask -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {4290F1AC-8E5C-48AA-8BDA-0970FD2DA3D7} - \Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Monitor -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {CA595597-7F48-444B-9CFF-F4AA399F84E6} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\47995dec-ed49-400f-9fbe-99d980b40ca6 -> Geen bestand <==== AANDACHT Task: {E08BEDE1-9881-4638-802D-4AF777008DB0} - \Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\d9bd479a-39a4-4f63-91a2-2b122bda9348 -> Geen bestand <==== AANDACHT Tcpip\..\Interfaces\{429630f3-ea9b-401b-a83e-380722ef3a1e}: [DhcpNameServer] 150.209.1.2 S2 ImControllerService; "%SystemDrive%\Program Files\Lenovo\ImController\Service\Lenovo.Modern.ImController.exe" [X] 2019-12-19 19:26 - 2019-12-19 19:40 - 000000000 ____D C:\Users\Gebruiker\Desktop\2a618e31e55838cf7432c09062459db3c2xpbSBvYmplY3QucmFy C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\{7F6640B4-EE12-4391-A7A1-41249B39686C}.dat ContextMenuHandlers1: [ANotepad++64] -> {B298D29A-A6ED-11DE-BA8C-A68E55D89593} => -> Geen bestand ContextMenuHandlers1: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> Geen bestand ContextMenuHandlers3: [{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}] -> {4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C} => -> Geen bestand ContextMenuHandlers4: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> Geen bestand ContextMenuHandlers6: [BriefcaseMenu] -> {85BBD920-42A0-1069-A2E4-08002B30309D} => -> Geen bestand ContextMenuHandlers6: [Offline Files] -> {474C98EE-CF3D-41f5-80E3-4AAB0AB04301} => -> Geen bestand 2019-12-20 16:14 - 2019-12-20 16:14 - 000064512 _____ () [Bestand niet getekend] C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\cr_sdk_temp_00208183.tmp FirewallRules: [{24E9FD07-D8E4-40F3-BFC8-00A27370D7AC}] => (Block) C:\Program Files\Corel\Corel PaintShop Pro 2018 (64-bit)\Corel PaintShop Pro.exe Geen bestand FirewallRules: [{21FA4DFD-AFF0-4AB2-8421-9E54373661C7}] => (Block) C:\Program Files\Corel\Corel PaintShop Pro 2018 (64-bit)\Corel PaintShop Pro.exe Geen bestand FirewallRules: [{5F0CC8D7-9079-4B5F-A1C2-C3BF8464880C}] => (Block) C:\Program Files\Corel\Corel PaintShop Pro 2018 (64-bit)\Corel PaintShop Pro.exe Geen bestand FirewallRules: [{37D30D1D-B229-4E6B-AAF7-41B68B6C76D3}] => (Block) C:\Program Files\Corel\Corel PaintShop Pro 2018 (64-bit)\Corel PaintShop Pro.exe Geen bestand EmptyTemp: ***************** Fout: (0) Mislukt om een herstelpunt te maken. Proces succesvol afgesloten. "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\\AdobeBridge" => niet gevonden "C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\MEGAsync.lnk" => niet gevonden HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla => kon niet worden verwijderd. Toegang geweigerd. "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{3427A6C1-30AF-4CC8-970E-40B518036836}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\ce6c748c-e1e4-4c0a-8319-a7b73d1be14c" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{383536A5-6F30-4FBB-99AB-810B6F111BBC}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Scheduled Maintenance" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{3D818641-620B-4F69-811A-1CC27D674018}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\ImController\Plugins\LenovoSystemUpdatePlugin_WeeklyTask" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{4290F1AC-8E5C-48AA-8BDA-0970FD2DA3D7}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\ImController\Lenovo iM Controller Monitor" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{CA595597-7F48-444B-9CFF-F4AA399F84E6}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\47995dec-ed49-400f-9fbe-99d980b40ca6" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tasks\{E08BEDE1-9881-4638-802D-4AF777008DB0}" => niet gevonden "HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Schedule\TaskCache\Tree\Lenovo\ImController\TimeBasedEvents\d9bd479a-39a4-4f63-91a2-2b122bda9348" => niet gevonden "HKLM\System\CurrentControlSet\Services\Tcpip\Parameters\Interfaces\{429630f3-ea9b-401b-a83e-380722ef3a1e}\\DhcpNameServer" => niet gevonden ImControllerService => service niet gevonden. "C:\Users\Gebruiker\Desktop\2a618e31e55838cf7432c09062459db3c2xpbSBvYmplY3QucmFy" => niet gevonden "C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\{7F6640B4-EE12-4391-A7A1-41249B39686C}.dat" => niet gevonden "HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\ANotepad++64" => niet gevonden "HKLM\Software\Classes\*\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu" => niet gevonden "HKLM\Software\Classes\AllFileSystemObjects\ShellEx\ContextMenuHandlers\{4A7C4306-57E0-4C0C-83A9-78C1528F618C}" => niet gevonden "HKLM\Software\Classes\Directory\ShellEx\ContextMenuHandlers\Offline Files" => niet gevonden "HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\BriefcaseMenu" => niet gevonden "HKLM\Software\Classes\Folder\ShellEx\ContextMenuHandlers\Offline Files" => niet gevonden "C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Temp\cr_sdk_temp_00208183.tmp" => niet gevonden "HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{24E9FD07-D8E4-40F3-BFC8-00A27370D7AC}" => niet gevonden "HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{21FA4DFD-AFF0-4AB2-8421-9E54373661C7}" => niet gevonden "HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{5F0CC8D7-9079-4B5F-A1C2-C3BF8464880C}" => niet gevonden "HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\services\SharedAccess\Parameters\FirewallPolicy\FirewallRules\\{37D30D1D-B229-4E6B-AAF7-41B68B6C76D3}" => niet gevonden =========== EmptyTemp: ========== BITS transfer queue => 0 B DOMStore, IE Recovery, AppCache, Feeds Cache, Thumbcache, IconCache => 108224445 B Java, Flash, Steam htmlcache => 1348 B Windows/system/drivers => 0 B Edge => 16461276 B Chrome => 349595300 B Firefox => 437950846 B Opera => 0 B Temp, IE cache, history, cookies, recent: Default => 0 B Users => 0 B ProgramData => 0 B Public => 0 B systemprofile => 0 B LocalService => 0 B NetworkService => 0 B Installatie => 17034 B Gebruiker => 50710579 B RecycleBin => 8050523623 B EmptyTemp: => 8.4 GB tijdelijke gegevens verwijderd. ================================ Resultaat van geplande bestanden te verplaatsen (Boot Modus: Normal) (Datum&Tijd: 21-12-2019 18:27:33) Resultaat van geplande sleutels te verwijderen na herstart: HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla => kon niet worden verwijderd. Toegang geweigerd. ==== Einde van Fixlog 18:27:33 ====