Subject: Viddly Downloader
From: ramon tull <[email-masked]>
To: RAMON TULL <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Dec 2021 12:58:53 +0100

Veelgestelde vragen

  * Welke videoformaten en resoluties kan Viddly downloaden en
    converteren? <https://viddly.net/en#accordion-1-panel-1>
  * Welke audioformaten en bitrates kan Viddly downloaden en/of
    converteren? <https://viddly.net/en#accordion-1-panel-2>
  * Kan ik YouTube Live Streams downloaden met Viddly?
    <https://viddly.net/en#accordion-1-panel-3>
  * Hoe kan ik gedownloade audio- of videobestanden overbrengen naar
    mijn telefoon? <https://viddly.net/en#accordion-1-panel-4>
  * Waarom zou ik geen Android- of iOS-app gebruiken om video's te
    downloaden? <https://viddly.net/en#accordion-1-panel-5>
  * Waarom is een desktop-gebaseerde downloader superieur aan een
    webgebaseerde downloader? <https://viddly.net/en#accordion-1-panel-6>
      o

      o

      o

      o

      o

      o

  * Is het legaal om video's van YouTube en andere websites te
    downloaden? <https://viddly.net/en#accordion-1-panel-7>

    Het is niet illegaal om video's te downloaden voor persoonlijk
    gebruik. In sommige gevallen kan het ook legaal zijn om video's te
    downloaden om commerciële redenen, zolang die redenen onder
    'redelijk gebruik' vallen. Mogelijk overtreed je
    deServicevoorwaarden van YouTube
    <https://www.youtube.com/t/terms>door de downloadknop die ze bieden
    voor specifieke video's niet te gebruiken. Toch hebben we nog nooit
    gehoord dat iemand wordt verbannen of hiervoor in de problemen komt.

    Wij zijn van mening dat het downloaden van inhoud van een website
    voor het delen van video's om deze op een ander moment of op een
    apparaat zonder internetverbinding te bekijken, hetzelfde doel heeft
    als timeshifting en als redelijk gebruik moet worden beschouwd. Dit
    precedent werd geschapen in deBetamax-zaak.
    <https://en.wikipedia.org/wiki/Sony_Corp._of_America_v._Universal_City_Studios,_Inc.>Als
    zodanig is het downloaden van niet-auteursrechtelijk beschermde
    video's volledig legaal.

    We raden je aan altijd toestemming te vragen aan de
    auteursrechthebbende om video's te downloaden die niet zijn
    gelicentieerd onderCreative Commons
    <https://support.google.com/youtube/answer/2797468>.

-- 
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.
https://www.avast.com/antivirus