Ga naar inhoud

Alle activiteit

Deze stream update zichzelf

  1. Afgelopen uur
  2. Heb ik het zo goed en veilig gedaan? Ik vind dit wel spannend...
  3. Vandaag
  4. Nee, en dat is ook niet nodig. Clarkie is geabonneerd op dit topic. Hij krijgt dus vanzelf een notificatie via email als er gereageerd is in dit topic.
  5. heb je mijn reactie naar hem doorgestuurd ?? Mvg Lendal
  6. Bedankt voor de tips, heb met wat moeite het weer voor elkaar gekregen dat ik kan printen. Bedankt !👍 Weinig PC kennis, dan is beginnen soms lastig, maar met deze tips gevonden wat nodig was.
  7. Dag Clarkie, Het probleem is opgelost. Ik heb de betreffende apps rechtstreeks in de browser geopend en daar lukte het inloggen nu wel. Na de volledige procedure doorlopen te hebben kreeg ik de correcte gevraagde informatie. Nu functioneert alles ook via de apps zelf, inclusief Itsme. Nogmaals dank voor uw medewerking. Dit ter info. Jan
  8. Hello, ik heb op mijn pc en i-phone proton vpn geïnstalleerd. ( op mijn pc en iphone zijn daarnaast ook proton mail, proton pass, proton drive en proton calendar geïnstalleerd ) Graag antwoord op mijn volgende vragen : als zoekmachine heb ik Brave geïnstalleerd naast Edge en Google Chrome. Dien ik dan hier ook nog VPN van deze zoekmachine ( Brave ) te installeren en mijn norton 360 die op mijn pc en i-phone geïnstalleerd staat( driver updater, aparaatbeveiliging, utililies ultimate, software updater,dark web monitoring ) is deze dan nog nodig ? met dank
  9. Nee, ik heb het niet meer in mijn bezit want ik heb het teruggestuurd. Uiteindelijk heb ik een nieuw besteld en dat geïnstalleerd. De verkoper bleef moeilijk doen over de schade aan de socket en dat die zogezegd de garantie ophief. Uiteindelijk aan mijn geld geraakt via Amazon zelf. De losse beschermkap was inderdaad opmerkelijk daar het moederbord in een ongeopende verpakking (incl plastic zak) zat!
  10. als je die boodschap krijgt is het vrijwel zeker dat windows een wisseling heeft gemaakt in de printers, waardoor een pdf-printer als standaard wordt gezien. een herstart zal niet helpen, een herstelpunt (duurt lang!) wellicht wel. maar het kan sneller: - ga naar het zoekvak - type printers - start printers en scanners - vinkje weg bij 'laat windows uw standaardprinter bepalen '- klik op jouw gewone printer, kies beheren, en stel 'm in als standaard.
  11. Heer Lendal, u richt zich tot mij in uw laatste bericht, maar ik heb helemaal niet gereageerd in dit topic. Dat was clarkie die reageerde. Ik kan u niet helpen met dit probleem. Ik heb wel een iMac, maar die draait niet meer op Mac OS, maar op Linux Mint.
  12. Joska, eerst het simpelste: zet eens een herstelpunt terug van voordat je 'het had' ? Lost dat het op?
  13. Goedemorgen de Porrelaar Dank u vooor uw antwoord. Ik heb allicht mij slecht uitgedrukt want ik wil bv 25 files verwijderen met 1 actie. Ik weet dat er zoiets bestaat en met het ingedrukt houden van enkele toetsen gaat men naar de laatste file , die eruit moet, wordt alles tussen de eerste file en de laatste blauw gekleurd . Dan drukt men op toets ??? om die blok te verwijderen. Wil je aub de juiste werkwijze neerpennen aub. Waarvoor hartelijke dank
  14. Dan beschouwen we dit probleem als opgelost en sluiten het topic af. Succes nog.
  15. Gisteren
  16. Van de een op de andere minuut kan ik geen documenten printen PDF of andere. Ik had zojuist een PDF en als ik die wil printen dan komt elke keer het venster voor document op te slaan. Misschien eenvoudig op te lossen, maar ik kom er niet verder mee. Heb opnieuw opgestart maar geen succes. Misschien kan iemand mij helpen.
  17. ok, mooi zo Patric, dank voor de terugmelding !
  18. Ik heb die D-schijf verwijderd. Bedankt voor de hulp. Zo ziet het er beter uit. Met vriendelijke groeten, Patric
  19. Ja, duidelijk genoeg (als je erop gaat staan en je klikt erop, kan je het vergroten - tippie ) Maar ik merk dat je Norton password manager (addon vermoed ik) je ww laat beheren - mogelijk zit het hem daar (maar die ken ik niet) Vooraf: kijk eens naar volgende screenshotjes, het ene van jou, het ander van mij: Da's wel véél bij jou hé (maar dat heeft met de zaak wel niets te maken) (*) (en moest iemand die Norton PM kennen, dan mag hij me gerust vervangen ) Maar je ziet in je screenshot de tekst Norton ... - en daaronder vind je 'opgeslagen wachtwoorden' : klik daar eens op en kijk eens of je daarin iets kan ondernemen - of er verder mee raakt? (*) 'k weet niet hoeveel wachtwoorden je bewaart, maar bij mij zijn er dat een 140-tal (waarvan ik er wellicht een hoop niet meer nodig heb) - 'k weet niet hoeveel het er bij jou zijn, maar één Gig is wel groot toch... je kan rechts 'meer info' eens openklikken - mogelijk krijg je er zicht op?
  20. Hierbij een knipsel, ik hoop dat het een beetje leesbaar is.
  21. abbs

    script fout.

    Ja, kijk het even aan en laat het dan horen.
  22. voorlopig wel, beter nog een paar dagen nazien zeker?
  23. Wil je eerst eens een plaatje plaatsen van die "Extra > Instellingen > Privacy en Beveiliging" - van boven beginnen - tot en met het stukje Wachtwoorden ? (want het zit hem in de opgeslagen cookies die blijkbaar bij jou weg zijn)
  24. abbs

    script fout.

    Hallo, Blijft de script melding nu weg??
  25. We gaan ons best doen om je te helpen. Download de Farbar Recovery Scan Tool 64 bit via de onderstaande link en plaats het bestand op het bureaublad. Farbar Recovery Scan Tool Link Als er een melding van Smartscreen komt doe het volgende Handleiding als je klaar bent mag je hem weer aanzetten. Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren. Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt. Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart. Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht. Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.
  26. Afgelopen week
  1. Laad meer activiteit
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.