Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Alle activiteit

Deze stream update zichzelf     

  1. Afgelopen uur
  2. Ga eens naar de map die je wil delen, selecteer de map rechtsklik erop en kies Eigenschappen, ga naar het tabblad Beveiliging en maak daar eens een screenshot van en plaats deze in je volgende bericht. Hoe ziet dit tabblad bij jou eruit, een afbeelding ervan maakt misschien iets duidelijk.
  3. Eigenlijk is het geen test maar een scan naar de componenten in je systeem, hier kan je veel info uit halen. Probeer het maar eens maar een logje hoef je als het probleem opgelost is niet te posten. Wacht het dan even af of het probleem weg blijft. Grt Dasle
  4. Reactie op emielDS Je opzet voor de factuur werkt perfect. Omdat er veel bestellingen komen zou het, bij nader inzien wel handig zijn om de facturen in serie te maken en daarna in een keer te printen met een factuur per blad van 40 regels vanaf e4 en 8 kolommen. A4:L4 is voor het door mij in te vullen briefhoofd. Per dag kunnen er wel 50 a 60 bestellingen met elk diverse artikelen komen. Dan is het handig om in serie te kunnen werken .In de eerste opzet had ik 5 kolommen. De drie extra kolommen zijn dan voor soort etiket, transporteur en team dat de artikelen moet klaar maken voor transport (zie ook hierna). In de A kolom op het 1e blad zouden dan de relatienummers in een keer kunnen worden vermeld met daarna klikken voor het invullen van de facturen voor die relaties. Omdat verschillende personen (teams) de bestelde artikelen moeten klaarzetten per locatie moet ik ook een lijst kunnen printen per locaties van de verschillende locaties uit de lijst die in eerder opgaf. Dus een lijst met bestelde artikelen voor beneden, voor boven etc. Dus alle gegevens die ook op de factuur komen maar dan per locatie. In een later stadium worden de artikelen samengevoegd per bestelling. Als dit te realiseren is zou ik geweldig geholpen zijn. Alvast hartelijk dank voor de moeite. Touw
  5. Vandaag
  6. Is niet gelukt log file [FD34:6D04][2019-07-17T21:49:38]i001: Burn v3.11.1.2318, Windows v10.0 (Build 17134: Service Pack 0), path: C:\Users\Nadine\AppData\Local\Temp\{55985F9D-071B-4395-8965-5DBDE31223C7}\.cr\Intel-Driver-and-Support-Assistant-Installer.exe [FD34:6D04][2019-07-17T21:49:38]i000: Initializing numeric variable 'DCASelectedForInstall' to value '0' [FD34:6D04][2019-07-17T21:49:38]i000: Initializing numeric variable 'DCAAskedUserForConsent' to value '0' [FD34:6D04][2019-07-17T21:49:38]i000: Initializing numeric variable 'DCAConsentValue' to value '0' [FD34:6D04][2019-07-17T21:49:39]i009: Command Line: '-burn.clean.room=C:\Users\Nadine\Downloads\Intel-Driver-and-Support-Assistant-Installer.exe -burn.filehandle.attached=572 -burn.filehandle.self=644' [FD34:6D04][2019-07-17T21:49:39]i000: Setting string variable 'WixBundleOriginalSource' to value 'C:\Users\Nadine\Downloads\Intel-Driver-and-Support-Assistant-Installer.exe' [FD34:6D04][2019-07-17T21:49:39]i000: Setting string variable 'WixBundleOriginalSourceFolder' to value 'C:\Users\Nadine\Downloads\' [FD34:6D04][2019-07-17T21:49:46]i000: Setting string variable 'WixBundleLog' to value 'C:\Users\Nadine\AppData\Local\Temp\Intel®_Driver_&_Support_Assistant_20190717214946.log' [FD34:6D04][2019-07-17T21:49:47]i000: Setting string variable 'WixBundleName' to value 'Intel® Driver & Support Assistant' [FD34:6D04][2019-07-17T21:49:47]i000: Setting string variable 'WixBundleManufacturer' to value 'Intel' [FD34:6D04][2019-07-17T21:50:45]i000: Loading managed bootstrapper application. [FD34:6D04][2019-07-17T21:51:23]i000: Creating BA thread to run asynchronously. [FD34:12D08][2019-07-17T21:52:08]i000: Launching custom Bootstrapper UI [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:17]i100: Detect begin, 3 packages [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:18]i000: Setting string variable 'NETFRAMEWORK45' to value '461808' [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:18]i052: Condition 'NETFRAMEWORK45 >= 394254' evaluates to true. [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:19]i101: Detected package: NetFx461Web, state: Present, cached: None [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:19]i101: Detected package: DriverSupportAssistantInstaller, state: Absent, cached: None [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:19]i101: Detected package: DCAInstaller, state: Absent, cached: None [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:19]i199: Detect complete, result: 0x0 [FD34:12D08][2019-07-17T21:53:40]i000: Setting numeric variable 'DCAAskedUserForConsent' to value 1 [FD34:12D08][2019-07-17T21:53:40]i000: languageCode=nl [FD34:12D08][2019-07-17T21:53:49]i000: Setting numeric variable 'DCASelectedForInstall' to value 1 [FD34:12D08][2019-07-17T21:53:49]i000: Setting numeric variable 'DCAConsentValue' to value 1 [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:49]i200: Plan begin, 3 packages, action: Install [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:49]w321: Skipping dependency registration on package with no dependency providers: NetFx461Web [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:49]i000: Setting string variable 'WixBundleRollbackLog_DriverSupportAssistantInstaller' to value 'C:\Users\Nadine\AppData\Local\Temp\Intel®_Driver_&_Support_Assistant_20190717214946_000_DriverSupportAssistantInstaller_rollback.log' [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:49]i000: Setting string variable 'WixBundleLog_DriverSupportAssistantInstaller' to value 'C:\Users\Nadine\AppData\Local\Temp\Intel®_Driver_&_Support_Assistant_20190717214946_000_DriverSupportAssistantInstaller.log' [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:49]i052: Condition 'DCASelectedForInstall = 1' evaluates to true. [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:49]i000: Setting string variable 'WixBundleLog_DCAInstaller' to value 'C:\Users\Nadine\AppData\Local\Temp\Intel®_Driver_&_Support_Assistant_20190717214946_001_DCAInstaller.log' [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:49]i201: Planned package: NetFx461Web, state: Present, default requested: Present, ba requested: Present, execute: None, rollback: None, cache: No, uncache: No, dependency: None [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:49]i201: Planned package: DriverSupportAssistantInstaller, state: Absent, default requested: Present, ba requested: Present, execute: Install, rollback: Uninstall, cache: Yes, uncache: No, dependency: Register [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:49]i201: Planned package: DCAInstaller, state: Absent, default requested: Present, ba requested: Present, execute: Install, rollback: None, cache: Yes, uncache: No, dependency: Register [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:49]i299: Plan complete, result: 0x0 [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:49]i300: Apply begin [FD34:6D04][2019-07-17T21:53:49]i010: Launching elevated engine process. [FD34:6D04][2019-07-17T21:54:22]i011: Launched elevated engine process. [FD34:6D04][2019-07-17T21:54:24]i012: Connected to elevated engine. [5C58:12E98][2019-07-17T21:54:27]i358: Pausing automatic updates. [5C58:12E98][2019-07-17T21:54:28]i359: Paused automatic updates. [5C58:12E98][2019-07-17T21:54:28]i360: Creating a system restore point. [5C58:12E98][2019-07-17T21:59:53]i361: Created a system restore point. [5C58:12E98][2019-07-17T21:59:53]i370: Session begin, registration key: SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{c9ecf5b7-a32b-47bb-9ae2-6b140b6bbe95}, options: 0x7, disable resume: No [5C58:12E98][2019-07-17T21:59:54]i000: Caching bundle from: 'C:\Users\Nadine\AppData\Local\Temp\{AC44685D-F754-49D9-B9F9-22C5BC74B034}\.be\Intel-Driver-and-Support-Assistant-Installer.exe' to: 'C:\ProgramData\Package Cache\{c9ecf5b7-a32b-47bb-9ae2-6b140b6bbe95}\Intel-Driver-and-Support-Assistant-Installer.exe' [5C58:12E98][2019-07-17T21:59:55]i320: Registering bundle dependency provider: {c9ecf5b7-a32b-47bb-9ae2-6b140b6bbe95}, version: 19.6.26.4 [5C58:12E98][2019-07-17T21:59:56]i371: Updating session, registration key: SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{c9ecf5b7-a32b-47bb-9ae2-6b140b6bbe95}, resume: Active, restart initiated: No, disable resume: No [5C58:E644][2019-07-17T22:00:04]i305: Verified acquired payload: DriverSupportAssistantInstaller at path: C:\ProgramData\Package Cache\.unverified\DriverSupportAssistantInstaller, moving to: C:\ProgramData\Package Cache\{A66D54B2-B773-45FA-8B1B-7FDA44FDE8B3}v19.6.26.4\Intel Driver and Support Assistant Installer.msi. [5C58:E644][2019-07-17T22:00:05]i305: Verified acquired payload: DCAInstaller at path: C:\ProgramData\Package Cache\.unverified\DCAInstaller, moving to: C:\ProgramData\Package Cache\{85B6BF0F-EF1B-4F0F-892D-E68BD798950C}v2.4.04669\w_sur_p_2.4.0.04669_sursvc_qh.msi. [5C58:12E98][2019-07-17T22:00:05]i323: Registering package dependency provider: {A66D54B2-B773-45FA-8B1B-7FDA44FDE8B3}, version: 19.6.26.4, package: DriverSupportAssistantInstaller [5C58:12E98][2019-07-17T22:00:05]i301: Applying execute package: DriverSupportAssistantInstaller, action: Install, path: C:\ProgramData\Package Cache\{A66D54B2-B773-45FA-8B1B-7FDA44FDE8B3}v19.6.26.4\Intel Driver and Support Assistant Installer.msi, arguments: ' ARPSYSTEMCOMPONENT="1" MSIFASTINSTALL="7" SETICIPCONSENTFLAG="1" ICIPCONSENTVALUE="1"' [5C58:12E98][2019-07-17T22:00:10]e000: Error 0x80070652: Failed to install MSI package. [5C58:12E98][2019-07-17T22:00:10]e000: Error 0x80070652: Failed to execute MSI package. [FD34:6D04][2019-07-17T22:00:10]e000: Error 0x80070652: Failed to configure per-machine MSI package. [FD34:6D04][2019-07-17T22:00:10]i319: Applied execute package: DriverSupportAssistantInstaller, result: 0x80070652, restart: None [FD34:6D04][2019-07-17T22:00:10]e000: Error 0x80070652: Failed to execute MSI package. [5C58:12E98][2019-07-17T22:00:10]i318: Skipped rollback of package: DriverSupportAssistantInstaller, action: Uninstall, already: Absent [FD34:6D04][2019-07-17T22:00:10]i319: Applied rollback package: DriverSupportAssistantInstaller, result: 0x0, restart: None [5C58:12E98][2019-07-17T22:00:10]i329: Removed package dependency provider: {A66D54B2-B773-45FA-8B1B-7FDA44FDE8B3}, package: DriverSupportAssistantInstaller [5C58:12E98][2019-07-17T22:00:10]i351: Removing cached package: DriverSupportAssistantInstaller, from path: C:\ProgramData\Package Cache\{A66D54B2-B773-45FA-8B1B-7FDA44FDE8B3}v19.6.26.4\ [5C58:12E98][2019-07-17T22:00:10]i372: Session end, registration key: SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{c9ecf5b7-a32b-47bb-9ae2-6b140b6bbe95}, resume: None, restart: None, disable resume: No [5C58:12E98][2019-07-17T22:00:10]i330: Removed bundle dependency provider: {c9ecf5b7-a32b-47bb-9ae2-6b140b6bbe95} [5C58:12E98][2019-07-17T22:00:10]i352: Removing cached bundle: {c9ecf5b7-a32b-47bb-9ae2-6b140b6bbe95}, from path: C:\ProgramData\Package Cache\{c9ecf5b7-a32b-47bb-9ae2-6b140b6bbe95}\ [5C58:12E98][2019-07-17T22:00:10]i371: Updating session, registration key: SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{c9ecf5b7-a32b-47bb-9ae2-6b140b6bbe95}, resume: None, restart initiated: No, disable resume: No [FD34:6D04][2019-07-17T22:00:10]i399: Apply complete, result: 0x80070652, restart: None, ba requested restart: No [FD34:12D08][2019-07-17T22:00:10]e000: Failure from ApplyComplete: 0x80070652: None: Unknown issue with installation.
  7. Ik ben een “ leek” wat betreft besturingsysteem en techniek van mijn laptop. Is deze uitgebreide instructie en gebruik FRST om te kijken of er malware op de laptop staat? Is dat uw veronderstelling? Ik heb altijd beveiliging via Defender aanstaan.
  8. Lees allereerst even het onderstaande voordat u verdergaat met de gegeven instructies! Deze info is niet bedoeld om u te laten schrikken, maar om u attent te maken op bepaalde zaken. Door het gebruik van tools kunnen instellingen veranderen of hersteld worden waar we niets aan kunnen doen. Lees ook de gegeven instructies goed door. Maak ook tijdig back-ups van al uw belangrijke bestanden: Alle documenten, Favorieten (Bladwijzers), E-Mails, Contactpersonen enz. (het is aangeraden om altijd te doen, ook al mankeert er niets aan uw pc) Schakel de actieve anti-virus software tijdelijk uit. Deze kunnen conflicteren met de gebruikte tools en de werking nadelig beïnvloeden, Na het uitvoeren van de tools kunt u uw anti-virus software weer inschakelen tot het moment dat u opnieuw het advies krijgt om deze uit te schakelen. Voeg alle logbestanden als bijlage toe aan uw bericht, lees hier hoe u de logbestanden als bijlage kunt toevoegen. Indien er een handleiding bij een tool staat lees die dan eerst door, ziet u dat we programma's laten verwijderen die u liever wilt behouden, vraag dan waarom we dit laten doen (de meeste zijn malware/adware programma's) Mocht iets niet geheel duidelijk zijn of niet lukken, geef dit dan even aan voordat u verder gaat met de gegeven instructies. Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link en plaats het bestand op je bureaublad. Farbar Recovery Scan Tool Link Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft. Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe (of FRST.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren". Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt. Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart. Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht. Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.
  9. Ik bedoel: als ik via www.hotmail.com naar mijn email wil, komt er geen verbinding tot stand met hotmail en ook niet na Aanmelden, want dan wordt het account niet gevonden. Dit kan ook niet via outlook.com ! Als ik naar windows support wil gaan voor hulp, komt ook geen verbinding met deze website. Dit komt alleen voor op de laptop.
  10. Bedoel je hier dat je geen mails meer binnen krijgt van je Hotmail account onder Windows 10 MAIL? Je spreekt ook over Outlook, bedoel je hiermee een outlook.com account of heb je het over Outlook van Microsoft Office? Graag iets meer duidelijkheid.
  11. Deze windows installatie blijkt vrij recent van datum te zijn (juni 2019). Hoe staat Windows update er bij? Zijn alle beschikbare updates binnen? Het geheugengebruik ligt blijkbaar ook hoog. Download de Intel® Driver & Support Assistant HIER (<< klik) en installeer hem. Voer het programma uit om je Intel drivers bij te werken.
  12. Dit is de gevraagde link: http://speccy.piriform.com/results/K3u8oxFbaPqxzXzP5R0wcBB Hopelijk kan dit je helpen.
  13. Welkom op ons forum. Als je zelf al pogingen tot het oplossen van het probleem hebt ondernomen, vertel ons wat je al gedaan hebt zodat we daar rekening mee kunnen houden. Doe ook het volgende eens: Download en installeer Speccy. Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit. Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. Meer info over deze procedure lees je HIER.
  14. Ik heb windows 10 en kan plots niet meer inloggen op hotmail en outlook op mijn laptop. Op mijn iPhone en iPad krijg ik alle berichten en kan ze ook versturen. Ik krijg steeds de melding dat ik geen verbinding krijg met de server en mijn account. De internetverbinding is goed. Ik kan ook geen website van windowssupport bereiken. Dit kan niet via gmail, Edge noch Firefox. Heel raar omdat dit via mobiel en iPas wel kan. ik heb cookies -geschiedenis verwijderd, virusscan gedraaid, alles prima. In windows Defender zie ik niets abnormaals. wie kan mij helpen?
  15. De formule geeft het juiste resultaat, er zou geen extra voorwaarde bij moeten komen, als tenminste de vraagstelling niet gewijzigd is. Kijk de formule die je gebruikt eens goed na. Let ook goed op als je de formule kopieert. In de formule komt verschillende keren A1 voor en vóór de 1 van A1 heb ik met opzet geen dollarteken geplaatst omdat ik ervan uitging dat je de formule naar beneden zou moeten kunnen kopiëren. Maar als er steeds alleen maar naar A1 gekeken moet worden en (na kopiëren) niet naar A2, A3, enz. dan moet je in de formule A1 vervangen door A$1 (4 keer in de formule).
  16. Ik heb het opgelost. Formule 1 gepakt en er een voorwaarde bijgezet. Alsnog super bedankt.
  17. USB poorten werken niet meer zoals het hoort. Zowel USB stick, externe schijf, gps, ... kunnen niet meer gelezen worden. Enkel het opladen van gps werkt. Heb een print screen gemaakt van apparatenbeheer usb. Graag uw hulp.
  18. de laatste formule werkt toch niet helemaal goed er komt steeds 17 uit. de eerste werkt wel goed maar geeft geen 0 bij 0 input. Zou je nog eens willen kijken?
  19. Alfa jij bent geweldig. Dit is precies wat ik zoek. Bedankt voor jouw input.
  20. Natuurlijk: =ALS(A1<1;0;ALS(A1<10;10;ALS(AANTAL.ALS(E$1:E$10;A1)>0;A1;INDEX(E$1:E$10;VERGELIJKEN(A1;E$1:E$10)+1))))
  21. Ik kan zelf het bereik vergroten naar getallen boven de 100,🤩 dat dan weer wel.
  22. Klein dingetje nog, Als de zoekwaarde 0 is komt er nu 10 in A2. Is het mogelijk dat er dan nul wordt weer gegeven?
  23. Het kan nog wel iets korter: =ALS(A1<=10;10;ALS(AANTAL.ALS(E$1:E$10;A1)>0;A1;INDEX(E$1:E$10;VERGELIJKEN(A1;E$1:E$10)+1))) Je had niet vermeld wat er moet gebeuren als er een getal groter dan 100 wordt ingevoerd, anders had daar ook nog rekening mee gehouden kunnen worden.
  24. Hallo, Bedankt voor deze oplossing werk super😊
  25. Tegenwoordig gaat dat zo, vragen die men links laat liggen. Voor werk enz zal 't normale kost zijn die updates. Een partikulier plaagt men. Mobiel netwerk heeft een jobstudente uitgezet. Dit na maanden search.
  26. Borki

    configureren

    Goeie middag, ik heb het bestand kunnen downloaden, maar ik vind het niet terug in het configuratiescherm, ik heb een snelkoppeling gemaakt naar mijn bureaublad, maar als ik daarop klik, of ik klik op het bestand in de downloadlijst, kan ik het niet openen, de pc vraagt weer voor te installeren. Wat doe ik fout? Groetjes, Borki
  1. Laad meer activiteit
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.