Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

droske

Moderator
  • Aantal items

    5.441
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

3 Volgers

Over droske

  • Titel
    Moderator
  • Verjaardag 31-01-1947

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Win 7 / Win 10

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

16.673 profielweergaven
  1. Je bent blijkbaar een fervent gebruiker van FlightSimulator. Daar is niets mis mee natuurlijk. Ik heb van dat prog geen kaas gegeten maar heb zo het vermoeden dat je een aantal ondersteunende toepassingen geïnstalleerd hebt en dat die op een of ander manier conflicteren met eerder geïnstalleerde, gelijkaardige, programma's. Programma's waarvan dus restanten op je pc zijn achtergebleven. Misschien is het probleem van die "geluidjes" begonnen na die installatie van ATC Voicepack SDK ??? Met een clean installatie van Win 10 lost men meestal wel heel veel op, zeker wanneer het niet om een hardware probleem gaat. Je kunt eventueel eerst ook eens proberen of een herstel van Windows met behoud van data en programma's een oplossing biedt. Als dit je probleem niet oplost dan kun je nog altijd een clean installatie overwegen of zelfs eerst nog een herstelling van je Windows met behoud van data doch waarbij je programma's NIET behouden blijven. https://www.pc-helpforum.be/topic/59775-je-pc-vernieuwen-zonder-dat-dit-invloed-heeft-op-je-bestanden-in-windows-10/
  2. Het probleem moet je naar mijn mening niet bij je Outlook gaan zoeken maar bij Windows Search en zelfs meer bepaald bij Windows zelf. Ja, deze website. 😄 Maar dan moet je wel die computer bij de hand hebben. Tussen de regels door meen ik te lezen dat het om een bedrijfscomputer gaat, maar ik kan me vergissen. Lees allereerst even het onderstaande voordat u verdergaat met de gegeven instructies! Deze info is niet bedoeld om u te laten schrikken, maar om u attent te maken op bepaalde zaken. Door het gebruik van tools kunnen instellingen veranderen of hersteld worden waar we niets aan kunnen doen. Lees ook de gegeven instructies goed door. Maak ook tijdig back-ups van al uw belangrijke bestanden: Alle documenten, Favorieten (Bladwijzers), E-Mails, Contactpersonen enz. (het is aangeraden om altijd te doen, ook al mankeert er niets aan uw pc) Schakel de actieve anti-virus software tijdelijk uit. Deze kunnen conflicteren met de gebruikte tools en de werking nadelig beïnvloeden, Na het uitvoeren van de tools kunt u uw anti-virus software weer inschakelen tot het moment dat u opnieuw het advies krijgt om deze uit te schakelen. Voeg alle logbestanden als bijlage toe aan uw bericht, lees hier hoe u de logbestanden als bijlage kunt toevoegen. Indien er een handleiding bij een tool staat lees die dan eerst door, ziet u dat we programma's laten verwijderen die u liever wilt behouden, vraag dan waarom we dit laten doen (de meeste zijn malware/adware programma's) Mocht iets niet geheel duidelijk zijn of niet lukken, geef dit dan even aan voordat u verder gaat met de gegeven instructies. Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via de onderstaande link en plaats het bestand op je bureaublad. Farbar Recovery Scan Tool Link Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft. Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe (of FRST.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren". Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt. Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart. Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht. Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.
  3. Een reactie van misondison blijft al een tijdje uit. Jammer.
  4. AMD is altijd al goedkoper geweest. Je kunt je ook de vraag stellen waarom Intel duurder moet zijn? Hier nog een beetje leesvoer en daar sluiten we het topic mee af: https://www.coolblue.be/nl/advies/desktop-processor-vergelijken.html
  5. Voor mijn part is die AMD Ryzen 5 2600 eerder te vergelijken met een Intel i5 8400. https://cpu.userbenchmark.com/Compare/Intel-Core-i5-8400-vs-AMD-Ryzen-5-2600/3939vs3955 https://translate.google.be/translate?hl=nl&sl=en&u=https://www.cpubenchmark.net/compare/AMD-Ryzen-5-2600-vs-Intel-Core-i5-8400/3243vs3097&prev=search
  6. droske

    Pc traag

    Ja maar je moet de handleiding Importeren met ImportExportTools volgen die ik je gegeven heb. Daar staat heel duidelijk in wat je met dat gedownloade bestand moet doen. Het gedownloade bestand is immers geen uitvoerend bestand maar een AddOn die in Thunderbird moet geïntegreerd worden. Zodra dat gelukt is geef je maar een seintje en dan zal ik je proberen uit te leggen hoe je met die AddOn je mails en contacten uit Outlook 2007 kunt importeren.
  7. droske

    Pc traag

    Kun je eens beschrijven waarom het importeren niet lukt? Of vertel eens stap voor stap hoe je daarvoor te werk gaat. Die kans is klein.
  8. Heb je me daar via pb niet ooit een vraag over gesteld? Ik weet zeker dat het via die oudere MCT versie nog gratis kan. Of dat met de recentste versie ook nog gratis kan dat heb ik nog niet getest. Men kan niet na iedere nieuwe versie gaan testen of een pc waar nooit eerder Windows 10 op heeft gedraaid nog gratis te upgraden valt. De pc's groeien hier niet aan de bomen hé.
  9. @Passer Zoals ja uit eerdere antwoorden al hebt kunnen afleiden kan die pc inderdaad Windows 10 draaien. Op zijn minst zou ik dan 2 GB ram toevoegen. Een racemachine gaat dat nooit kunnen zijn, maar als je die pc niet volpropt met opstartende progs en hem clean houdt, dan valt daar behoorlijk mee te werken. Op een diagnose van de upgrade advisor moet u zich niet baseren want dat is één van de grootste blubbers van Microsoft ooit. Daar kan ik een boek over schrijven.
  10. droske

    Pc traag

    Hier een handleiding van Thunderbird: https://www.pc-helpforum.be/topic/61626-thunderbird-3850-handleiding/ Ze handelt wel over een oude(re) versie maar is nog steeds goed bruikbaar. Als je Thunderbird al geïnstalleerd hebt dan hoop ik dat je bij de installatie goed opgelet hebt en de aangeboden sponsor hebt uit gevinkt. Zo niet dan ben je weer de (on)gelukkige bezitter van ongewenste software. Eenmaal Thunderbird is geïnstalleerd kun je je e-mail account instellen. Zie handleiding. Ik neem aan dat je over de noodzakelijke gegevens beschikt om die account in te stellen. Dat zijn je e-mail adres, je login en je wachtwoord. De berichten, contactpersonen en eventuele Feeds kun je na het instellen van je e-mail account importeren. Daarvoor raad ik je de Addon ImportExportTools aan. Ik voeg je daarvoor hier een handleiding in pdf toe. Importeren met ImportExportTools addon in Thunderbird.pdf
  11. droske

    Pc traag

    Ja, die account kun je opnieuw instellen en de mails uit outlook importeren. Hier kom ik vanavond op terug.
  12. droske

    Pc traag

    Een heel goed alternatief voor je Outlook 2007 is Thunderbird. https://support.mozilla.org/nl/kb/thunderbird-installeren-windows Outlook 2007 echter voorlopig nog verwijderen. Dat belet je niet om Thunderbird te installeren en te gebruiken.
  13. droske

    Pc traag

    Dat is best mogelijk, want je werkt nog met de erg verouderde Office 2007. Voor een goed begrip, het gaat toch nog steeds om deze foutmelding hé? Voor alle zekerheid wil ik ook nog even vragen of het wel degelijk om Office Outlook gaat of om Windows 10 Outlook. Je heb trouwens ook nog een snelkoppeling van de zeer verouderde Windows Live mail op je bureaublad staan. Gebruik je die ook nog?
  14. Ik graag me af of er niet op, dat toetsenbord is gemorst geweest. Zo ja, dan valt het zelden nog te herstellen.
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.