Ga naar inhoud

droske

Moderator
  • Aantal items

    7.400
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

2 Volgers

Over droske

  • Titel
    Moderator
  • Verjaardag 31-01-1947

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Win 7 / Win 10

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

26.430 profielweergaven
  1. Het lijkt er op dat je eerder op die website(s) een gebruikersaccount heb aangemaakt op basis van je gmail adres. Is dat zo?
  2. Download en installeer Speccy. Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit. Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". In het venster dat nu opent krijg je een
  3. Inderdaad, top! Dat maakt dat we dit topic kunnen sluiten
  4. Een terugblik in je topics leert me dat er op 14 november 2020 al gelijkaardige problemen waren met de accu. Toch vreemd dat je zo lang bent doorgegaan zonder het probleem ten gronde aan te pakken. Ik moet er wel in één adem aan toevoegen dat ik dat topic op zeker ogenblik uit het oog verloren ben. Mijn excuses. Je had me gerust op mijn vergetelheid mogen wijzen hoor. Het is zo goed als onmogelijk om aan de hand van de getoonde afbeelding een inschatting te maken van eventuele schade. Ben je al eens in de winkel ten rade gegaan?
  5. Je hebt dat perfect gedaan hoor. Het is me ook al opgevallen dat nog niemand zich gemeld heeft om hulp te bieden. Ik zal eens nagaan wie je zou kunnen helpen.
  6. Welkom op ons forum. De oplossing voor u probleem staat hier: https://support.garmin.com/nl-BE/?faq=rnd8crAeQB2UCFOnbm9eLA Succes!
  7. Dat is al goed. Ik stel voor dat je betreffende ChromeCast een afzonderlijk topic start met bv de naam Chromecast probleem. Doe dat in het forumonderdeel Internet en netwerk (<<klik). De naam van het topic zal kenners van ChromeCast aantrekken om je te helpen. Succes.
  8. Het scheelt maar één lettertje maar het heeft niets met printers te maken want het is Pinterest en niet Printerest Ik heb daar nooit behoefte aan gehad. Het zijn vooral dames die zich er toe aangetrokken voelen dacht ik. Maar neem de inhoud van onderstaande link eens door, misschien helpt je dat goed op weg. https://verwijderen.org/pinterest/ Kunt u zich herinneren bij welke bewerking dat gebeurd is?
  9. Betreft Pinterest. Hebt u of een eventuele andere gebruiker van je pc een account van? Betreffende Chromecast. Is het probleem ontstaan na één of andere bewerking tijdens het afhandelen van dit topic?
  10. Ja dat is zo. Om die problemen op te lossen moet de computer in handen komen van een expert. Positief is dat je in ieder geval goed op de hoogte bent van het feit dat er met de locatie van je persoonlijke mappen iets niet klopt. Het belet je blijkbaar niet om normaal met de computer te kunnen werken. De mappen die in Dropbox staan zijn er ook safe. Je hebt moedig meegewerkt in dit topic en dat heeft toch iets opgeleverd hé. Als je wenst dat we hier afsluiten dan zeg je het maar.
  11. Neem me niet kwalijk maar het blijkt een chaos te zijn. Het zou een hele lijst zijn als ik alles moest oplijsten wat er mis is binnen je verkenner. Ik zou je graag willen helpen om dat op orde te zetten maar dat gaat via deze weg onmogelijk zijn. Een clean installatie zou de beste oplossing zijn maar daarvoor ga je de computer tijdelijk aan een deskundige moeten toevertrouwen. Een iets minder tijdrovende oplossing zou zijn, een nieuwe gebruikersaccount aanmaken en de data van de huidige account overhevelen naar de nieuwe en dan de huidige (rtull) verwijderen. Dat houdt
  12. Ja, dat begrijp ik maar dat is niet wat ik bedoel. Klik in de verkenner eens op Deze PC (zie onderstaande afbeelding als voorbeeld) en toon er een screenshot van.
  13. Ja maar wacht eens even. Het valt me nu pas op dat je niet onder Deze PC zit maar onder Netwerk. Dat werpt een totaal ander licht op heel de story. Uw computer maakt blijkbaar deel uit van een netwerk. Kun je ons daar iets over vertellen?
  14. OK, dat is duidelijk. Klik nu ook eens met de rechter muisknop op de mappen Bureaublad en Downloads die beneden Deze PC staan en kies voor Eigenschappen. Ik wil graag met zekerhuid weten dat hier de connectie naar de map Dropbox dezelfde is dan eerder met Documenten.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...