Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

droske

Moderator
  • Aantal items

    5.745
  • Registratiedatum

3 Volgers

Over droske

  • Titel
    Moderator
  • Verjaardag 31-01-1947

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    België

PC Specificaties

  • Besturingssysteem
    Win 7 / Win 10

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

18.375 profielweergaven
  1. Koppel je Samsung aan je computer en bekijk via die weg eens de inhoud van de mappen op je gsm. Misschien staan ze er toch nog maar niet op de plaats waar je dacht dat ze zouden moeten staan.
  2. Neen, je moet geen nieuwe licentie kopen want je huidige licentie is aan je laptop gekoppeld. De weergavetaal kun je altijd wijzigen als je dat wenst. Het enige wat je moet doen dat is de nieuwste versie van Windows 10 downloaden en installeren, tenminste als je laptop dat aan kan. Daarom wil ik je vragen om eens een Speccy snapshot te tonen. Download en installeer Speccy. Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit. Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. Meer info over deze procedure lees je HIER.
  3. Mooi zo. Als je na het vervangen van de modem toch nog tegen problemen aanloopt, vraag dan via PB even om dit topic te heropenen.
  4. Het is veiliger je huidige standaard instelling te behouden. Wens je het toch te wijzigen... Klik achtereenvolgens op Bestand / Opties / Vertrouwenscentrum / Instellingen voor het vertrouwenscentrum. Verwijder alle vinkjes en klik op OK.
  5. Dit vind ik niet leuk. Ik schuif geen verantwoordelijkheid af. Ik heb je in mijn tip van zondag 10:18 u enkel Oorzaak 1 gequoted. Wettelijk ben ik hierbij verplicht de bron te vermelden. het was daarmee niet mijn bedoeling je die volledige webpagina te laten afhandelen. Dat heeft niets te maken met verantwoordelijkheid afschuiven. Bedoel je daarmee "netwerk adapter opties" ? Ik ben benieuwd voor hoelang je hiermee "geholpen" bent. Waar slaat zo iets op?
  6. @Passer Heeft een gezonde Windows 10 dat Codec pack nog wel nodig?
  7. Daar hoef je niet voor naar je Microsoft account te gaan.
  8. Dan moet je ze toch kunnen laten bekennen dat een inlevering onder garantie noodzakelijk is. Je moet op je strepen staan! Ik acht de kans groot dat er iets mis is met de beeldsignaal doorgave vanaf het moederbord via die kwetsbare scharnieren naar het beeldscherm.
  9. Heb je gevraagd om hem te mogen inleveren bij de hersteldienst?
  10. Dat zou mijn eventueel volgende alternatief geweest zijn.
  11. Al eens met Windows Media Player geprobeerd?
  12. Maak dan gebruik van de garantie.
  13. Heb je er aan gedacht om de Numlock toets te activeren alvorens het numeriek klavier te gebruiken? Ik zie namelijk dat in de bios Bootup Numlock State op Off staat ingesteld. Om welke Medion laptop gaat het?
  14. Die andere opdrachten (23, 3 en 4) had ik je eigenlijk niet opgedragen, het is dus op eigen verantwoordelijkheid. Type cmd in "zoeken". Klik daarna met de rechter muisknop op Opdrachtprompt en kies voor Als administrator uitvoeren. Laat de aanhalingstekens eens weg van die opdracht.
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.