Ga naar inhoud

Broere69

Lid
  • Items

    126
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Reputatie-activiteit

  1. Vind ik leuk
    Broere69 gaf reputatiepunten aan stegisoft in HP Desktop 2600 al-inn printer   
    Deze printer werkt perfect in Linux ( in mijn geval Linux Mint  LDME 4)
    Maar om iets te kunnen veranderen zoals firmware moet je wel Windows hebben.
     
    In Linux moet je wel draadloos wifi hebben --> je mag gerust lan + Draadloos gebruiken.
    Start dan deze HP printer Desktop 2600 al-inn en wacht voldoende tot je duidelijk wifi lampje ziet op de paneel van de printer.
    Klik rechts onderaan op netwerk icoontje met de linkermuisknop en dan zou je de printer moeten zien zonder ook maar iets te moeten installeren.
    Als je dat ziet hoeft je gewoon op dezelfde manier afdrukken zoals je gewoon bent met andere printer.
     
    Voor degene die die printer hebben: een opmerking: je moet wel de nieuwste firmware installeren als je in Windows wilt gebruiken + de laatste update bij HP.
    Firmware (klik)
    Update (klik)
     
    Zonder firmware werkt het wel in Linux (update heeft niks met Linux te maken)
     
  2. Vind ik leuk
    Broere69 gaf reputatiepunten aan Passer in Externe Harde schijf wordt niet herkend door back-up programma's   
    En als sommige dingen - zoals nu bv, het maken van zo'n logje (verslagje) - je te moeilijk zijn, vertel het dan gewoon even,
    dan kunnen we verdere uitleg geven toch?
  3. Vind ik leuk
    Broere69 gaf reputatiepunten aan Laurens van Eijck in usb port en usb hub   
    snapte ik,
  4. Vind ik leuk
    Broere69 gaf reputatiepunten aan stegisoft in usb port en usb hub   
    Dat komt omdat U2P4-03 te weinig stroom levert.
    Koop bij voorkeur usb hub met eigen stroomvoorziening (klik)
    Ik zie wel externe hdd of ssd geel teken.
     
     
  5. Vind ik leuk
    Broere69 gaf reputatiepunten aan Calvus in Wat kun je doen als upgraden van Windows 10 niet lukt?   
    Wat kun je doen als upgraden van Windows 10 niet lukt?

    Elk half jaar biedt Microsoft nieuwe onderdelenupdates aan .
    Deze hoef je niet gelijk te installeren, je kunt ze tegenwoordig bijna anderhalf jaar overslaan, maar na verloop van tijd zul je toch een upgrade moeten doen omdat je anders geen maandelijkse beveiligingsupdates meer krijgt.
    Toch lukt zo'n upgrade niet altijd bij iedereen. Wat kun je dan doen?
    Je hebt drie opties.
     
    ♠ 1. Via "Windows Update"
     
    Probeer altijd eerst via Windows Update de nieuwste versie te krijgen:
    ga in Windows 10 naar: "Instellingen" >> "Bijwerken en beveiliging" >> "Windows Update" en klik op "Naar updates zoeken". Het kan zijn dat je eerst nog de maandelijkse updates binnenkrijgt, maar als je die eenmaal hebt en de pc herstart dan krijg je de volgende versie van Windows 10 aangeboden als het goed is.
    Klik dan op Downloaden en installeren.
     

     
     
    ♠ 2. Via website "Microsoft met Update-assistent"
     
    Bijwerken met de Update-assistent:
    Je kunt naar deze website van Microsoft gaan en klikken op "Update nu"  

     
    Via de Update-assistent wordt je pc bijgewerkt naar een volgende versie van Windows 10 versie (waarbij je persoonlijke bestanden en de meeste apps behouden blijven).

    ♠ 3. Via website Microsoft met Media Creation Tool (voor gevorderden)
    Je kunt ook met de Media Creation Tool (Hulpprogramma) de iso van Windows 10 downloaden of je pc direct bijwerken met het Hulpprogramma.
    Je kunt de laatste versie van Windows 10 hier downloaden (Kies tweede optie: Hulpprogramma nu downloaden)  

     
    Je kiest voor "Deze pc nu bijwerken" (voor de meeste mensen aan te raden) of je maakt hiermee een installatie-usb of -dvd met Windows 10 voor een nieuwe, schone installatie (voor gevorderden):
     

     
    Als je kiest voor "Deze pc nu bijwerken" dan wordt je computer bijgewerkt naar de laatste versie van Windows 10.
    Je persoonlijke bestanden en de meeste apps worden gewoon behouden.
     

     
     
     
     
    *** Lees ook vooral de nuttige info die vermeld wordt in onderstaande eerste link:
     
    Bron: GratisSoftware.nl
     
  6. Vind ik leuk
    Broere69 gaf reputatiepunten aan Passer in updates windows 10   
    het betekent dat je met een oude(re) versie van Windows 10 zit: nog een van september 2018 (vandaar: 1809)
    terwijl we sinds enkele weken aan de 2004 (april 2020) zitten. (*)
    De oorzaak van je fout wordt hier (< klik!) verteld - en je merkt dat het verschillende kanten uit kan gaan.
    de simpelste dingen:
      - schakel externe schijven uit (als er die zijn)
      - heb je nog wel genoeg plaats op je schijf?
      - 2 meldingen ivm updaten of het bijwerken van je Windows (< ik vermoed dat het daarmee opgelost gaat zijn)
     
    Mijn optie: we vertellen je de weg hoe je van die 1809 naar de 2004 kan geraken en wellicht (herhaal: wellicht) is het daarmee opgelost.
    Voor hiermee verder te gaan, zou ik echter nog wel eens anderen willen horen: de 'voors' en 'tegens' in jouw geval.
     
    (*) deze 2004 staat wel bekend om zijn mogelijke fouten bij het upgraden (bijwerken): dat dingen het daarna niet meer doen. Zelf heb ik er geen hinder van, maar wat het bij jou zou zijn, kan van hieruit niet gezegd worden. Mogelijk is het beter niet die laatste versie (2004) maar de vorige versie te installeren (de 1909) - maar dan zien we eventueel later wel
     
  7. Vind ik leuk
    Broere69 gaf reputatiepunten aan porrelaar in upgraden laptop   
    Ik heb je Speccy rapport bekeken. Enkele conclusies die ik daaruit heb getrokken:
     
    1. Je werkt nog met versie 1903 van Windows 10. Die versie werd geïnstalleerd op 4 juli 2019. Heb je in het afgelopen najaar nooit versie 1909 aangeboden gekregen via Windows Update?
     
    2. Dit lijkt me jouw harde schijf: Seagate Momentus Thin: https://tweakers.net/pricewatch/343339/seagate-momentus-thin-st500lt012-500/specificaties/
    Die kun je prima vervangen door een SSD.
    Op internet staan tal van handleidingen en zelfs video's, waarin wordt uitgelegd hoe je dat doet. Zoek even met Google op Dell Vostro 15–3559 change hdd
     
    3. Er zit nu 1 geheugenmodule in van 4 GB. Er is nog een geheugenslot vrij. Je kunt er een geheugenmodule van 4 GB van hetzelfde type bijzetten (in het lege slot) of je koopt een kit (= set) van 2 gelijke modules van elk 8 GB die dus samen 16 GB zijn. Daarmee zou je dan meteen aan het maximum zitten.
    Dat je hetzelfde type werkgeheugen kiest is belangrijk. In jouw laptop zit DDR3 PC3-12800 werkgeheugen. Dat type wordt ook wel DDR3L-1600 SODIMM genoemd. De L achter DDR3 staat voor Low voltage. Dat betekent dat jouw werkgeheugen niet op 1,5 V werkt, maar op 1,35 V.
    Klik op de volgende link: https://www.crucial.com/compatible-upgrade-for/dell/vostro-15-(3559)
    Daar zie je welke geheugenmodules geschikt zijn voor jouw laptop. Natuurlijk hoef je die modules niet daar te kopen. Noteer het onderdeelnummer en zoek daarvoor dan een leverancier naar wens.
    Ach vooruit, dat heb ik al even voor je gedaan:
    Een module van 4 GB: https://tweakers.net/pricewatch/291851/crucial-ct51264bf160b.html
    Een set van 2 x 8 GB: https://tweakers.net/pricewatch/311154/crucial-ct2kit102464bf160b.html
    Als je voor de set van 2 x 8 GB gaat, dan moet het werkgeheugen dat er nu in zit, eruit. Die module van 4 GB houd je dan over.
     
    4. Het viel me op dat van de C partitie slechts 63GB gebruikt/gevuld is. Er is nog 388 GB vrije ruimte. Waar sla jij al je persoonlijke bestanden op? Sla jij die misschien alleen maar op op je externe harde schijf (van Toshiba)? Ik hoop toch echt van niet. Want als ze alleen maar op de externe harde schijf staan, dan heb je geen back-up, als die externe harde schijf kapot gaat. Ik zou de persoonlijke bestanden opslaan op de interne harde schijf, en dan regelmatig een back-up van die persoonlijke bestanden op de externe harde schijf zetten. Op die manier heb je een echte back-up.
     
    Stel dat je besluit om werkgeheugen te kopen en de harde schijf te vervangen door een SSD, dan kun je dat natuurlijk laten doen door een winkel in jouw woonplaats. Je laat die winkel de benodigdheden kopen en monteren, en je laat door die winkel ook Windows 10 op de SSD installeren.
    Als jij het allemaal zelf wil gaan doen, dan zul je van tevoren een installatiemedium moeten maken waarmee je Windows 10 kunt installeren op de SSD. Als installatiemedium kun je kiezen voor een blanco dvd of voor een lege USB stick met een minimale grootte van 8 GB. Let op: die stick wordt automatisch helemaal leeggemaakt tijdens het aanmaken van het installatiemedium!
     
    Hoe je zo'n installatiemedium aanmaakt, kun je nalezen op deze website: https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
     
  8. Vind ik leuk
    Broere69 gaf reputatiepunten aan porrelaar in NIet toegewezen ruimte niet te gebruiken   
    Er zitten twee harde schijven in deze pc:
    1. Schijf 0: Een SSD (merk OCZ) van 120 GB, dat is een GPT schijf
    2. Schijf 2: een gewone harde schijf (merk Western Digital) van 3TB. Dat is een MBR schijf.
     
    Die harde schijf van 3TB is een MBR schijf. MBR ondersteunt maximaal 2 TB. En dat kun je goed zien: Partitie D is nu 2048GB. Dat is exact 2TB. Het maximum dus.
    Daarom moet je van die 3TB schijf een GPT schijf van maken. GPT ondersteunt wél meer dan 2 TB.
    Lees daarvoor het volgende artikel: https://docs.microsoft.com/nl-nl/windows-server/storage/disk-management/change-an-mbr-disk-into-a-gpt-disk
  9. Haha
    Broere69 gaf reputatiepunten aan porrelaar in upgraden laptop   
    Zelf gebrande cd's en dvd's moet je liefst koel en donker bewaren. En dan nog is het mogelijk dat ze na een paar jaar niet meer leesbaar zijn. Branden op een lage snelheid voorkomt brandfouten (of zorgt voor minder brandfouten) en kan er voor zorgen dat zelf gebrande cd's/dvd's langer leesbaar blijven.
    Of cd's en dvd's eruit gaan? Tja, op veel nieuwe laptops en ook wel op sommige nieuwe desktop pc's is helemaal geen cd/dvd station meer aanwezig. In die zin gaan ze er wel uit, ja.
    Cd's en dvd's om zelf bestanden op te branden zijn nog steeds te koop; en dat blijft ook nog wel even zo. Maar er zijn veel mensen die nooit meer iets branden op cd of dvd. Zij slaan een back-up van hun bestanden op op een externe harde schijf of ze doen dat in de cloud.
    Wat dat aangaat, zullen de cd en dvd op den duur het lot volgen van de diskette. Heb jij nog een diskettestation in je laptop zitten? Vast en zeker niet. Ik ken geen enkele nieuwe pc of laptop die uitgevoerd is met een diskettestation. Toch kun je nog wel diskettes kopen: https://www.otto-office.com/bn/Opslagmedia/Diskettes-3,5/205504/s
  10. Vind ik leuk
    Broere69 gaf reputatiepunten aan Kikix in Koptelefoon draadloos   
    Bedankt Broere. Grtjes
  11. Vind ik leuk
    Broere69 gaf reputatiepunten aan Liesbeth* in Standaardbrowser niet in te stellen   
    Nee geen vragen of problemen meer verder mag een slotje op.
  12. Bedankt
    Broere69 gaf reputatiepunten aan ebro in problemen zoekmachine alie express   
    ik gebruik google chrome ,ik heb het veranderd naar microsoft edge ,en nu kan ik weer alles zoeken 
     
    bedankt voor de moeite mij te helpen 
  13. Bedankt
    Broere69 gaf reputatiepunten aan Dasle in Advies aankoop laptop   
    Veel succes met jullie aankoop
    Zoals gevraagd kan hier een op.
  14. Vind ik leuk
    Broere69 gaf reputatiepunten aan kape in PC Helpforum Team   
    Maak kennis met het team van PC Helpforum:

    PC Helpforum Website Team:
     
    Taakomschrijving medewerkers website PC Helpforum.

    Algehele omschrijving


    Website Beheerder
    De "website beheerder" staat in voor het “dagelijks beheer” van de website, de controle op de inhoud ervan en het begeleiden van het volledige team van medewerkers van PCH. Bovendien draagt hij ook bij tot het oplossen van problemen in alle forumonderdelen van de website. Samen met het Technisch Team, zorgt hij ook mee voor het oplossen van problemen in de “backoffice” van PCH. Hij is ook aanspreekpunt voor alle site-gerelateerde vragen.

    Supervisor
    Supervisors zijn bezig op het gehele forum met het oplossen van vragen waarvan ze denken dat ze deze kunnen oplossen. In deze functie staan zij – in overleg met de "website beheerder" – ook in voor de coördinatie en begeleiding van alle andere medewerkers. Ze zijn moderator in alle forumonderdelen. Ze zijn een aanspreekpunt voor vragen van gebruikers. De Supervisor Superjona maakt ook deel uit van het Technisch Team van PC Helpforum en zijn ook een aanspreekpunt voor site-gerelateerde vragen.

    Moderators
    Moderators zijn actief in alle of specifieke forumonderdelen. Deze mensen zijn er om de site in de gaten te houden en om mensen te helpen en alle vragen op te lossen. Zij hebben de rechten om topics te verplaatsen, te verwijderen en aan te passen. 

    Medewerkers
    Medewerkers zijn personen die op vaste basis problemen en vragen helpen oplossen en als aanspreekpunt dienen voor vaste hulp. Zij maken deel uit van het team van PC Helpforum en zijn actief in alle of specifieke forumonderdelen.
     

    Uitgewerkt per staflid


    KAPE
    KAPE is “Website Beheerder” op PC Helpforum en voorzitter/penningmeester van de VZW PC Helpforum. Hij beheert mee alle berichten en alle forumonderdelen. Hij begeleidt ook het volledige PCH Team en stuurt hen bij waar nodig. Daarnaast helpt KAPE op het forum gewoon mee om PC-problemen op te lossen en is hij één van de experten van malwarebestrijding.


    Kweezie wabbit
    Kweezie wabbit is “Supervisor”, hij is bezig op het gehele forum met het oplossen van vragen waarvan hij denkt dat hij deze kan oplossen. In deze functie staat hij – in overleg met de Website Beheerder – ook in voor de coördinatie en begeleiding van alle andere medewerkers. Hij is moderator in alle forums. Hij is een aanspreekpunt voor vragen van gebruikers, maar niet voor site-gerelateerde vragen.
     

    Sarah
    Sarah is "Oprichter" van PC Helpforum en verzorgt momenteel (achter de schermen) alle technische aspecten van de site en de implementatie en update van de forumsoftware. Zijn er dus foutjes in de website zelf dan dient dit bij KAPE of Sarah gemeld te worden. Aanvragen voor nieuwe forumonderdelen kunnen ook bij deze personen worden ingediend. Dit wordt dan door het team besproken en geëvalueerd.
     
     
    Abbs
    Abbs is een "moderator", hij is bezig op het gehele forum met het oplossen van vragen waarvan hij denkt dat hij deze kan oplossen, met een specialisatie voor malwareproblemen. Hij begeleidt ook medewerkers in hun functie en staat ze bij waar nodig. Hij is een aanspreekpunt voor vragen van gebruikers, maar niet voor site-gerelateerde vragen.

     
    Captain Kirk
    Captain Kirk is een “moderator”, hij is bezig op het gehele forum met het oplossen van vragen waarvan hij denkt dat hij deze kan oplossen, met een specialisatie voor nieuwsberichten op alle terreinen van de IT. Hij begeleidt ook medewerkers in hun functie en staat ze bij waar nodig. Hij is een aanspreekpunt voor vragen van gebruikers, maar niet voor site-gerelateerde vragen.
     
     
    Passer
    Passer is een “moderator”, hij is bezig op het gehele forum met het oplossen van vragen waarvan hij denkt dat hij deze kan oplossen. Hij begeleidt ook medewerkers in hun functie en staat ze bij waar nodig. Hij is een aanspreekpunt voor vragen van gebruikers, maar niet voor site-gerelateerde vragen.
     
     
    iEscape
    iEscape is een “moderator”, zij is bezig op het gehele forum met het oplossen van vragen waarvan zij denkt dat zij deze kan oplossen, met een specialisatie in Apple-tools. Zij begeleidt ook medewerkers in hun functie en staat ze bij waar nodig. Zij is een aanspreekpunt voor vragen van gebruikers, maar niet voor site-gerelateerde vragen.
     
     
    Maxstar
    Maxstar is een "moderator". Hij staat ook in voor de coördinatie met ons Nederlands zusterforum PC Web Plus. Hij begeleidt ook medewerkers in hun functie en staat ze bij waar nodig. Hij is een aanspreekpunt voor vragen van gebruikers, maar niet voor site-gerelateerde vragen.
     
     
    Hensyr
    Hensyr is een "medewerker" en is een aanspreekpunt voor vragen van gebruikers, maar niet voor site-gerelateerde vragen.
     
     
    Calvus
    Calvus is een "medewerker" en is een aanspreekpunt voor vragen van gebruikers, maar niet voor site-gerelateerde vragen.
     
     

    07.03.2024
  15. Vind ik leuk
    Broere69 gaf reputatiepunten aan Astrid68 in Advies aankoop laptop   
    Ja hoor, je mag dit topic sluiten.
    Wij zijn gered....☺️
     
  16. Bedankt
    Broere69 gaf reputatiepunten aan Astrid68 in Advies aankoop laptop   
    Bedankt voor alle moeite "adviseurs"......
    Ik denk dat we weer voor een Lenovo gaan. Mijn eigen laatste 2 laptops waren ook een Lenovo. 
    Wij zijn enorm enthousiast over de Lenovo. 
     
    De school kent helaas de mogelijkheid niet om via hen een laptop aan te schaffen. 
    Maar dat is ook niet erg. 
    Ik merk dat we steeds meer moeite krijgen om een keuze te maken als we een nieuwe laptop aan willen schaffen. 
    Ik heb het gevoel dat ik daar jaren terug veel minder moeite mee had. 
    Er is zo vreselijk veel aanbod, en iedereen belooft het allerbest...terwijl ik het idee heb dat er steeds meer rotzooi verkocht wordt. Dat er is ingeleverd op kwaliteit van de onderdelen. 
    Ik vind het erg lastig om nog te bepalen of ik vooraf een goede keuze heb gemaakt.....tot het moment dat je het in gebruik neemt. En het is elke keer weer best een hele hap geld. Je wilt dan toch het gevoel hebben dat je een deugdelijk product heb gekocht. 
    Nogmaals bedankt!!! 
     
  17. Bedankt
    Broere69 gaf reputatiepunten aan Astrid68 in Advies aankoop laptop   
    Bedankt!!
    Hier kunnen we wel wat mee. We gaan er even goed naar kijken. 
    Die hub ( ook nieuw voor mij....stom dat ik daar zelf nooit aan heb gedacht....) is een goed advies!! Die ga ik zeker aanschaffen. 
  18. Bedankt
    Broere69 gaf reputatiepunten aan stegisoft in Advies aankoop laptop   
    Goede keuze die Broere69 jou voorstelt voor de prijs.
    Lenovo is een zeer goed merk.
    Eigenlijk zijn veel van computer onderdelen van andere merken van Lenovo want dat is een groot merk.
    Maar de laatste 10 tal jaren is dat bedrijf ook zelf onder eigen naam aan het verkopen.
     
    @Broere69

     
     
     
  19. Vind ik leuk
    Broere69 gaf reputatiepunten aan Astrid68 in Advies aankoop laptop   
    Voor die dingen mag je rekenen boven de 1500€ als je een degelijk systeem wenst. is ook te zien welk schermgrootte je wens......
     
    Dit is echt zwaar boven haar budget. ( en mijn donatie...) 
    Ze is geen "professioneel" gamer.....meer een hobbyist. 
    Ze wil gewoon haar oude laptop vervangen door een nieuwe, maar heeft geen idee wat ze nu aan moet schaffen door de vele verschillende goed bedoelde adviezen en het grote aanbod aan laptops. 
  20. Vind ik leuk
    Broere69 gaf reputatiepunten aan porrelaar in E-mail   
    Ik denk dat hier sprake is van een misverstand. Broere69 meent dat het programma Outlook opnieuw geïnstalleerd moet worden. Ik denk dat Outlook nooit op deze laptop heeft gestaan.
     
    Outlook is een programma dat je op je computer installeert. Het is een onderdeel van Microsoft Office, een kantoorpakket dat je moet aankopen.
     
    Het venster dat agie laat zien is echter helemaal niet van het programma Outlook, maar van https://outlook.live.com. En dat is geen programma dat op je computer staat. Het is de webmail van Microsoft. Vroeger heette dat Hotmail. Tegenwoordig wordt het ook wel outlook.com genoemd. Het is dus gewoon een tabblad in je browser, waarin je die webmail geopend hebt.
     
    Webmail van Microsoft is helemaal onafhankelijk van jouw laptop. Je kunt je webmail van Microsoft lezen via elke computer, met elke browser (naar keuze Internet Explorer, de oude Edge, de nieuwe Edge, Firefox, Chrome, Opera enz). En dat kun je overal ter wereld doen. Dus ook als je op vakantie in Australië bent en daar gebruik maakt van een willekeurige computer in een internetcafé.
    Als je gebruik maakt van webmail, dan lees je de mails via je browser. Je hebt dan op je computer helemaal geen e-mailprogramma nodig. Het programma Outlook hoeft dan dus helemaal niet geïnstalleerd te worden op je computer.
     
    De laatste afbeelding die agie toonde is een afbeelding van de instellingen van webmail van Microsoft.
    Voor de meelezers: die krijg je op de volgende manier te zien:
    Klik op de volgende link: https://outlook.live.com/owa
    Klik (bovenaan) op de knop Aanmelden.
    Vul je e-mailadres in en klik op Volgende
    Vul je wachtwoord in en klik op Aanmelden
     
    Nadat je bent ingelogd, klik je op het tandwiel (dat vind je rechtsboven) en daarna op 'Alle Outlook-instellingen weergeven' (dat staat helemaal onderaan in die rechter kolom).
     
    Heeft het zin om dan te klikken op E-mail > E-mail synchroniseren? Voor de meeste mensen heeft dat geen zin. Dat heeft alleen zin wanneer je ook andere e-mailaccounts (bijvoorbeeld van Gmail) hebt verbonden met webmail van Microsoft.
    Ik heb dat wel gedaan. Daarom zie je dat in mijn instellingen:

    Als jij dat niet hebt gedaan en in webmail van Microsoft alleen gebruik maakt van je e-mailadres van Microsoft (eindigend op @outlook.com of op @live.com of op @hotmail.com), dan valt er helemaal niets te synchroniseren. Het is dan zinloos om te klikken op E-mail synchroniseren.
     
  21. Bedankt
    Broere69 gaf reputatiepunten aan agie in laptop valt uit!   
    Zo alles weer en terug op z'n plek kunnen zetten ! Ondrive uitgeschakeld ( uitleg goed te volgen) en toetsenbord ook opgelost.
    Het was een behoorlijke klus voor mij maar dankzij jullie hulp is mijn laptop weer helemaal op snelheid. Opstarten gaat nu prima en ik ben blij met deze oplossing! Bedankt nogmaals voor jullie geduldige -en snelle reactie . Chapeau ! 🎩
  22. Vind ik leuk
    Broere69 gaf reputatiepunten aan agie in laptop valt uit!   
    Bedankt voor de tip voor een 500GB SSD Samsung  en zal dit zeker in overweging nemen mocht het probleem blijven.
  23. Vind ik leuk
    Broere69 gaf reputatiepunten aan stegisoft in mailnotificatie via Power Automate   
    Geen idee maar op deze pagina (klik) kan je lezen.
    Je kan met de rechtermuisknop in Chrome naar Nederlands zetten.
  24. Vind ik leuk
    Broere69 gaf reputatiepunten aan DeeWee in Software om websitje te maken   
    Bedankt hoor !
  25. Vind ik leuk
    Broere69 gaf reputatiepunten aan Passer in Printer HP - Melding “niet compatibele inktpatronen” met originele HP inktpatronen.   
    Het hangt er natuurlijk af wàt voor printer het is, maar je hebt tegenwoordig al goede all-in-one printers voor nauwelijks 50/60 € ... (inktjet)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.