Ga naar inhoud

beste hosting op dit moment?


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben op zoek naar een goede host om mijn website te laten draaien. Momenteel betaal ik 30 euro per jaar voor 100mb en 5gb traffic.

Ik ben vrij tevreden van deze host, maar als ik eens rondkijk zijn er blijkbaar wel goedkopere alternatieven. Ik ken er niks van en vraag me af wat de beste koop is:

webcreating.be

25 euro

1gb webruimte

50gb traffic

fatcow

44 dollar eerste jaar/88 dollar daarna

unlim. webruimte

unlim. traffic

Web Hosting by FatCow - Affordable & E-Commerce Enabled

gethost.nl

0,99 per maand

250mb webruimte

unlim. traffic

wat vinden jullie van deze hosts?

hebben jullie nog goeie alternatieven?

extra vragen:

- mijn site is nu DWARS DOOR AMERIKA Die gebruikt denk ik php om mijn foto's op te zetten. Ik moet die site dus laten draaien via mijn host.

- Moet ik er op letten dat mijn host in de buurt van belgië ligt? of maakt dat uiteindelijk niet echt veel uit qua snelheid?

- kan ik best mijn nieuwe domeinnaam bij de host bestellen of beter ergens anders laten registreren? En waar dan?

Voila, hopelijk kan iemand mij de bomen door het bos laten zien.

groet,

ballengerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan waar ook ter wereld een host nemen en dus het moet niet België.

Ik heb zelf een hosting in Nederland.

Zelf ken ik die hosting bedrijven niet.

Je moet geen nieuwe domain naam kopen want je kan de uwe verplaatsen naar de nieuwe provider.

Je krijgt dan een tijdelijke adres en dan kan u de pagina's en foto enz. uploaden.

Zodra uw domain actief is bij uw nieuwe provider kan iedereen dan bij de nieuwe provider uw website bekijken zonder dat ze dat merken. Uw oude kan u niet meer bereiken.

Bij goedkoper provider moet je altijd voorzichtig zijn want het kan zijn dat studenten zo'n een hosting geven en die zijn niet betrouwbaar en geen of weinig service.

Het is heel verstandig van u om hier te vragen en hopelijk heeft iemand hier zo'n provider.

Wel heb ik ervaring van http://www.one.com/nl/ die 1.25 euro per maand kost + BTW en die is heel goed. Dan heb ik nog een duurder provider http://www.alphamegahosting.com/hosting maar bij die zal ik binnenkort verhuizen naar een andere. Ze geven wel goede service maar niet snel genoeg voor onze site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

One.com Web hosting  -  Domain • Hosting • E-mail   raad ik ten zeer strengste af, ik heb hier een website op moeten bouwen. en one.com ondersteund geen cookies, of niet volledig. Ook is advanced PHP uitgeschakeld bij one.com. Wanneer je aan de helpdesk vraagt of het mogelijk is om deze advanced PHP aan te zetten door er dan meer voor te betalen krijg je hele rare antwoorden van hun terug. Slechte service, slechte helpdesk.

Ik raad eigenlijk altijd iedereen aan Domeinregistratie €9,- per jaar, registreer je domein nu snel en makkelijk! Mijndomein.nl te gebruiken. Deze heeft een opslag van 1GB (ondertussen geloof ik al 2GB) en een dataverkeer van 5GB per maand. Je betaald hier iets van 30 euro per jaar voor. Ze ondersteunen alle cookies en hebben advanced PHP aan staan. Al mijn websites bouw ik tegenwoordig allemaal op mijndomein.nl

groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

yep ik heb ook hosting bij one.com

TOP hosting kan ik je vertellen.

ze zijn nooit down. en je hebt 24 helpdesk.

zowaar in de nacht vaak engels. maar overdag altijd nederlands.

en ze hebben nog allemaal dingen voor je site ook.

voor die 1,25 per maand kan je het dus echt niet laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Beste ballengerard,

Ik zie dat je op zoek ben naar wat advies over webhosting.

Allereerst raad ik je aan om je webhosting voortaan in Amerika te bestellen, omdat:

1) de hosting is daar veel goedkoper

2) vaak krijg je er onbeperkt bandbreedte bij, kun je onbeperkt websites toevoegen en kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar gratis gebruik maken van Live Chat support.

Weleens gehoord van Hostgator?

Ze bieden goedkope webhosting aan (Hatchling pakket is slechts 3,50 per maand) en je gratis een gratis sitebuilder, wordpress, smf forum software en nog veel meer. Het is echt de beste keuze voor je webhoting.

Dit zijn hun Shared Hosting Plans:

Web Hosting - Shared cPanel Web Hosting

Zie je hoe goedkoop ze zijn? Je krijgt veel voor weinig!

Ik adviseer je om een account te nemen bij Hostgator.

Mocht je er toch niet tevreden mee zijn dan kun je altijd gebruik maken van de 45-day money back guarantee.

Moet ik er op letten dat mijn host in de buurt van belgië ligt? of maakt dat uiteindelijk niet echt veel uit qua snelheid?

kan ik best mijn nieuwe domeinnaam bij de host bestellen of beter ergens anders laten registreren? En waar dan?

Het maakt niet uit waar je je web-hosting bestelt.

Het maakt ook niet uit waar je je domain registreert, maar het is natuurlijk wel zo makkelijk om dat direct bij de hosting erbij te bestellen. Scheelt je weer een stukje administratie.

Als je nog vragen hebt over hosting, bezoek dan even mijn blog. Daar vind je veel informatie over webhosting. Webhosting Blog

Link naar reactie
Delen op andere sites

one.com is goed voor basispagina's HTML en safe PHP.

Wanneer je complex PHP wilt gaan gebruiken, kun je het vergeten bij one.com. Heb er zelf ervaring mee gehad. Vandaar dat ik mijn beveiliging in mijn PHP script toen heb moeten ombouwen voor een bepaalde website bij one.com. (geen pretje, en minder goed beveligd dus).

Maar trek jullie conclusie, In mijn reactie eerder staat welke ik volop vertrouw, en nooit problemen mee heb gehad. Heb je een probleem heb je binnen 24 uur (werkdag) reactie.

Groeten,

leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.