Ga naar inhoud

windows update porbleme


zeewolf

Aanbevolen berichten

ik hep een widows vista

maar sommige updates zijn niet geinstalleerd

windows schrijft dit als oplosing

Windows Update: fout 8007000b

Als Windows Update-fout 8007000b optreedt terwijl u Windows Vista-updates probeert te installeren, is het transactielogbestand van het Windows-bestandssysteem beschadigd. Het transactielogbestand wordt door het Windows-bestandssysteem gebruikt om in geval van een bestandsfout het bestand te herstellen. Om deze updatefout te corrigeren, moet u het logbestand wissen. Dit doet u als volgt:

Het transactielogbestand van het bestandssysteem wissen

  1. <LI class=step>Klik op de knop StartGetContent.aspx?assetID=4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33&documentSet=nl-NL&renderKey=SIGNED1. Typ in het vak Zoeken de tekst Command Prompt. Klik in de lijst met zoekresultaten met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt en klik vervolgens op Als administrator uitvoeren.
    <LI class=step>Typ in het opdrachtregelvenster de tekst fsutil resource setautoreset true C:\. (Hierbij wordt ervan uitgegaan dat C: het station is waarop Windows Vista is geïnstalleerd. Als Windows op een ander station is geïnstalleerd, gebruikt u de letter van de desbetreffende stationsaanduiding.)
    <LI class=step>Start de computer opnieuw op.
  2. Download en installeer de update opnieuw.

Als het probleem aanhoudt nadat u de hierboven beschreven stappen hebt uitgevoerd, gaat u naar de website voor ondersteuning bij Windows Update voor meer informatie over de foutcode of ondersteuning per e-mail.

Zoekterm in Help en ondersteuning: WindowsUpdate_8007000b

maar er zijn twee probleemen als ik kan niet als administrator uitvoeren

+ ik kan ook niet

Typ in het opdrachtregelvenster de tekst fsutil resource setautoreset true C:\. (Hierbij wordt ervan uitgegaan dat C: het station is waarop Windows Vista is geïnstalleerd. Als Windows op een ander station is geïnstalleerd, gebruikt u de letter van de desbetreffende stationsaanduiding.) kan ik ook niet doen weet jij een ander oplosing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.