Ga naar inhoud

Waar gebeurde verhalen.

stegisoft
 Delen

Aanbevolen berichten

Jaren geleden ging ik met mijn vriend naar Duitsland om mijn vriend zijn lief te bezoeken die gelegerd is bij de Belgische militaire kamp.

We ging toen wat drinken en nog wat.

S’ avond wilden we naar huis gaan en op dat moment begon het hard te sneeuwen.

Terug naar België rijden ging niet meer en dus zaten we met een probleem.

En veel geld hadden we ook niet bij. Dus moeten we een probleem oplossen.

Met het geld dat we samen hadden konden we met 2 personen overnachten in de hotel maar we zijn met drie personen.

Dus hebben we besloten om zo te proberen. Ik zou als een niet goed bij zijn verstand persoon misschien gratis binnen mogen. We gingen de hotel binnen en ik moest dan doen alsof ik niet goed bij mijn verstand ben en echt waar ik mocht gratis binnen en mijn vrienden betaalden dan voor hun deel. Daarbij mocht ik ook gratis eten maar ik moet mayonaise hebben. Mijn vrienden zeiden tegen me hoe ga je ik het Duits zeggen. Ik zei geen probleem.

Tussen de restaurant en de keuken zat er een luikje om eten door te geven en ik deed dat luikje open en dook door dat luikje naar de keuken en zei biette mayonaise en ik kreeg wat ik moet hebben en de hele restaurant stonden te lachen maar ik mocht natuurlijk niet lachen want ik moest de halve gare spelen.

:-):-):-):-):D:D:D:D:-):-):-):-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hahahaha, ik volg Yannick.

Wij een keertje bij de McDonalds ook iets meegemaakt.

Er zijn zo van die vuilbakken waar je je afval in moet gooien.

Wij als brave studenten mooi alles weggooien in de vuilbak.

Totdat we zagen dat er een jobstudent de vuilbak aan het verwisselen was en met zen kop in die vuilbak. We lachen echt plat van het lachen, maar die jobstudent niet.

Onze eerste reactie was -> wegwezen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een rode kop zeker:D

---------- Post toegevoegd om 18:32 ---------- Vorige post was om 18:26 ----------

Mijn vrouw had haar goed hand te zwaar belast en dus kon ze niet schrijven.

Ik in alle haasten een oude computer geplaatst in de winkel zodat ze tenminste met haar linkerhand verder kon. Het ging langzaam doch de klanten hadden daar begrip voor.

Op een keer moest mijn vrouw cijfers toetsen ingeven om de bestelling te doen. Ze heeft het wel 10 keer geprobeerd en het lukte maar niet de gegevens naar de computer over te brengen.

Ze riep de kinderen bijeen en zei dat ze een probleem had.

De kinderen vielen bijna om van lachen want mijn vrouw had de rekenmachine toetsen gebruikt i.p.v. van de toetsenbord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Delen

• Nieuwe aanmaken...