Ga naar inhoud

hbauduin
 Delen

Aanbevolen berichten

In Office2007 is het wel mogelijk om de verschillende secties verschillende kopteksten te geven;

Als je in de koptekst aan het typen bent, krijg je automatisch de werkbalk "Hulpmiddelen voor kopteksten en voetteksten". In deze balk heb je de mogelijkheid om de optie Aan vorige koppelen uit te zetten (staat standaard aan). Nu kun je dus per sectie een ander koptekst creëren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Delen

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.162
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Cathy Liu
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door Tab
      Ik was bezig in een belangrijk document en toen kreeg mijn laptop een foutmelding en startte hij opnieuw op. Ik had automatisch opslaan naar one drive aanstaan zodat er altijd een back up is online. Nu kan ik het document niet meer openen. Als ik het open krijg ik foutmeldingen en een leeg document.
      Eerste foutmelding:
      Word heeft onleesbare inhoud aangetroffen in "Portfolio mk4". Wilt u de inhoud van dit document herstellen? Klik op Ja als u de bron van dit document vertrouwt.
                            Ja               Nee 

Als ik op ja klik, krijg ik de volgende melding:
      Tweede foutmelding;
      Er is een fout opgetreden bij het openen van het bestand in Word. 
      U kunt het volgende proberen. 
      * Controleer de bestandsmachtigingen voor het document of station
      * Controleer of er voldoende geheugen en schijfruimte beschikbaar is
      * Open het bestand met de conversiefunctie voor tekstherstel (Portfolio%20mk4.docx)
                                                OK

Ik heb verschillende recovery programma's geprobeerd maar er staat heavily corrupted file. Is er een manier om mijn document terug te krijgen? Ik heb ook al op de site van microsoft gekeken en een paar van de methodes geprobeerd maar het lukt niet. Overal waar ik op internet kijk, zie ik mensen neerbuigend oplossingen geven omdat er geen back up was. Ik heb een back up in microsoft one drive maar deze opent ook niet....

Kan iemand mij helpen?
    • Gast
      Door Gast
      Ik heb gisteren eenn beveiliging van,
      Microsoft Security Essentials gedownload
      en geinst.
      Weet iemand hier iets van.

• Door CaptainRexCC
      Games die mijn PC makkelijk aankan, crashen na een willekeurige tijd met de error LiveKernelEvent 141. Dit zijn alle details in het crashreport:
      Problem Event Name:    LiveKernelEvent
      Code:    141
      Parameter 1:    ffff9c06041df010
      Parameter 2:    fffff80340d4c188
      Parameter 3:    0
      Parameter 4:    1ab0
      OS version:    10_0_19042
      Service Pack:    0_0
      Product:    256_1
      OS Version:    10.0.19042.2.0.0.256.48
      Locale ID:    1033
      Ik speel op een windows 10 pc die altijd up-to-date is, en mijn games zeggen vaak dat ik mijn videodrivers moet updaten, terwijl ik dat al de hele tijd doe. Ik heb dit probleem al drie jaar, kan iemand mij helpen?
    • Door camille
      Mijn controle taal staat zowel in PowerPoint als in Word op Nederlands, de optie 'taal herkennen' staat niet aangevinkt. Maar wanneer ik tekst uit de notities van PowerPoint kopieer naar Word, verandert de controle taal voor dat stukje tekst plotseling naar het Engels. Hierdoor moet ik elke keer opnieuw de controle taal aanpassen. Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen zodat de controle taal niet elke keer verspringt? Alvast bedankt!
    • Door Emma Boschmans
      Wanneer ik in onderstaand document in een invulvak tekst wil typen lukt dit.
      Wil ik echter een titel wijzigen of de layout aanpassen krijg ik steeds de melding: 'u kunt deze wijziging niet aanbrengen omdat de selectie is vergrendeld'.
      Ik had het document echter graag aangepast aan mijn persoonlijke voorkeuren. Is er een manier om deze vergrendeling uit te schakelen? 

• Nieuwe aanmaken...