Ga naar inhoud

windows start niet meer op


lobovitz

Aanbevolen berichten

geen enkele map?

---------- Post toegevoegd om 21:21 ---------- Vorige post was om 21:12 ----------

gelukkig! even gedacht dat.....

---------- Post toegevoegd om 21:25 ---------- Vorige post was om 21:21 ----------

alles wat je kan en wil...

is alles wat je op je xp hebt geïnstalleerd gebeurd met standard-instellingen?

dan staat het meeste in documenten en settings.

controleer toch maar of je je mail terugvindt in:

C:\Documents and Settings\"uw gebruikersnaam"\Local Settings\Application Data\Identities\{...}\Microsoft\Outlook Express

adresboek:

C:\Documents and Settings\"uw gebruikersnaam"\Application Data\Microsoft\Address Book

favorieten van browser:

C:\Documents and Settings\"uw gebruikersnaam"\Favorieten

---------- Post toegevoegd om 21:29 ---------- Vorige post was om 21:25 ----------

alle programma's die je hebt geïnstalleerd, heb je daar een lijst van en de nodige installatieprogramma's en serials?

Het meeste vind je terug op internet maar de serials van de programma's die je gekocht hebt moet je zeker hebben.

desnoods maak je een copy van de windowsregister. later kan je daar gegevens uit terughalen.

The Windows XP registry files are located in the %systemroot%/system32/config <- citaat systemroot =c:\windows

misschien ook copiëren

aangepast door white rabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

dus die heb je ook al ...

---------- Post toegevoegd om 21:45 ---------- Vorige post was om 21:42 ----------

registry copy: net zoals je daarjuist de documenten hebt gecopiëerd, copiëer je de map c:\windows\system32\config naar de andere harde schijf.

-> hopelijk heb je getdataback nog niet afgesloten...anders dezelfde procedure terug doorlopen...

let wel, deze kan je niet zomaar terug plaatsen in een nieuwe windowsinstallatie. dit is als herstel procedure.

aangepast door white rabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

ook gedaan nu

morgen maar kijken of ik de boel er opnieuw op kan zetten.

is er ergens een beschrijving hoe ik dat in mijn situatie moet doen?

en moet ik nu ik de data heb veilig gesteld de c-schijf overzetten van fat12 naar ntfs?

---------- Post toegevoegd om 22:02 ---------- Vorige post was om 22:00 ----------

Deze staan normaal in volgende map:

C:\Documents and Settings\[NAAM]\Application Data\Mozilla

ok ook gevonden en genoteerd

aangepast door lobovitz
Link naar reactie
Delen op andere sites

eerst zou ik proberen fixmbr toch uit te voeren.

Mogelijk start windows wel op

anders, indien je zeker bent dat je alle gegevens hebt,

windows opnieuw installeren op de c-drive,

waarschijnlijk vraagt het programma om te formatteren. = geen weg terug

opletten dat hij enkel de c-partitie formatteerd!

de gegevens uit de backup terug copiëren naar de nieuwe windows, onder dezelfde mapnaam

behalve de registry, dat is een ander verhaal. De backup die je gemaakt hebt dient enkel om daar gegevens uit terug te halen met een speciaal programma.

Enkel indien nodig bv. serials van gekochte programma's

procedure om dit allemaal te doen? niet direct, wellicht te vinden op internet.

bv Een 10-stappenplan voor het herinstalleren en optimaliseren van Windows - deel I

---------- Post toegevoegd om 22:12 ---------- Vorige post was om 22:08 ----------

Vriendelijke groet en ik zal morgen nog eens terug op deze forum kijken of het lukt. ( pas 's avonds)

aangepast door white rabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou alles even teruglezen hoe ik fixmbr moet doen als het misgaat moet ik toch de c schijf formatteren.

In ieder geval wil ik iedereen bedanken met de hulp tot nu toe,\

Ik vrees dat ik mij wel weer zal moeten melden hier om te vragen hoe dat installeren moet vanuit mijn situatie. Laatste vraag nog voor nu, moet ik die fat12 nog niet naar ntfs omzetten?

aangepast door lobovitz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.