Ga naar inhoud

probleem inloggen facebook


Ricko

Aanbevolen berichten

Hier wordt het probleem besproken en een aantal oplossingen gegeven.

Zo kan je eens proberen in te loggen met je gebruikersnaam ipv je e-mailadres.

Je gebruikersnaam is standaard: voornaam.naam

Maak ook jullie tijdelijke internetbestanden eens leeg.

Hey, Bedankt dat je het even wou opzoeken maar dit heeft mij alvast niets verder geholpen. Ik blijf het probleem ondervinden dat ik nauwelijk of zelfs niet kan inloggen. En als ik dan kan inloggen is het enkel de startpagina dat ik kan lezen. als ik op iets anders klik zegt hij direkt van je moet ingelogt zijn om dit te kunnen doen terwijl ik niks anders doe dan inloggen.

Dus hopelijk komt er snel een nieuwe oplossing van facebook.

Toch bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Te vroeg victorie gekraaid, ben eventjes op fb geweest, maar kreeg al snel de vraag om opnieuw in te loggen.

Dus nog geen oplossing. Hieronder toch de uitleg over hoe je browser upgraden en je cachegeheugen en cookies te wissen.

We blijven zoeken!

Je browser upgraden en je cachegeheugen en cookies wissen

Je browser upgraden

Download de recentste versie van je internetbrowser om Facebook te optimaliseren. Volg daarvoor de volgende links.

Windows:

Internet Explorer

Firefox

Mac OS:

Safari

Firefox

Je cachegeheugen en cookies wissen

Je internetbrowser kan soms problemen met Facebook veroorzaken. Dit probleem los je wellicht op door het cachegeheugen en de cookies te wissen. Voer de volgende instructies uit.

Internet Explorer 6.0

  1. Klik op 'Extra' en vervolgens op 'Internetopties'.
  2. Klik in het gedeelte 'Tijdelijke internetbestanden' van het tabblad 'Algemeen' op de knop 'Bestanden verwijderen'.
  3. Selecteer 'Cookies verwijderen'.
  4. Klik op 'Sluiten'.
  5. Sluit de browser af.

Internet Explorer 7.0

  1. Klik op 'Extra' en vervolgens op 'Browsegeschiedenis verwijderen''.
  2. Klik in het gedeelte 'Tijdelijke internetbestanden' op 'Bestanden verwijderen' en selecteer 'Ja'.
  3. Klik in het gedeelte 'Cookies' op 'Cookies verwijderen' en selecteer 'Ja'.
  4. Klik op 'Sluiten'.
  5. Sluit de browser af.

Internet Explorer 8.0

  1. Klik in het menu 'Extra' van Internet Explorer op 'Internetopties'.
  2. Het venster 'Internetopties' wordt geopend en het tabblad 'Algemeen' wordt weergegeven.
  3. Klik in het gedeelte 'Browsegeschiedenis' van het tabblad 'Algemeen' op de knop 'Verwijderen...'.
  4. Zorg dat in het geopende venster 'Browsegeschiedenis verwijderen' de opties 'Tijdelijke internetbestanden' en 'Cookies' zijn geselecteerd.
  5. Klik op 'Verwijderen' en start de browser opnieuw.

Safari 3.0 en 4.0

  1. Open Safari.
  2. Selecteer 'Verwijder cachebestanden'.
  3. Klik op 'Verwijderen' als je wordt gevraagd of je de bestanden wilt verwijderen.
  4. Selecteer 'Voorkeuren' en daarna achtereenvolgens de tab 'Beveiliging', 'Toon cookies' en 'Verwijder alles'.

Firefox 3.0 voor pc's en Macs

  1. Klik op 'Extra' en selecteer 'Privégegevens wissen'.
  2. Controleer of 'Buffer' en 'Cookies' zijn geselecteerd.
  3. Klik op 'Privégegevens nu opruimen'.
  4. Sluit de browser en start deze opnieuw.

Firefox 3.5 voor pc's en Macs

  1. Klik op 'Extra' en selecteer 'Recente geschiedenis wissen'.
  2. Controleer of 'Buffer' en 'Cookies' zijn geselecteerd.
  3. Klik op 'Nu opruimen'.
  4. Sluit de browser en start deze opnieuw.

Als deze instructies het probleem niet verhelpen, raden we je aan de recentste versie van je browser te installeren. Je vindt deze instructies bovenaan op deze pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.