Ga naar inhoud

Moppen tappen


stegisoft

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, stegisoft zei:

Ik vind het een flauwe video omdat het niet echt gebeurd is.

Natuurlijk is dat niet echt gebeurd. Maar moet dat een voorwaarde zijn om iets grappig te vinden?

 

Ik wist niet dat u zo een saaie piet was.:xd:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom sommigen wachtwoorden haten...


Een computergebruiker probeert een wachtwoord in te stellen:


WINDOWS  : vul wachtwoord in

GEBRUIKER: bloemkool

WINDOWS  : Sorry, het wachtwoord moet meer dan 10 karakters bevatten

GEBRUIKER: gekookte bloemkool

WINDOWS  : Sorry, het wachtwoord moet een getal bevatten

GEBRUIKER: 1 gekookte bloemkool

WINDOWS  : Sorry, het wachtwoord mag geen spaties bevatten

GEBRUIKER: 50gekooktebloemkolen

WINDOWS  : Sorry, het wachtwoord moet ten minste één hoofdletter bevatten

GEBRUIKER: 50GEKOOKTEbloemkolen

WINDOWS  : Sorry, het wachtwoord mag niet meer dan 1 op elkaar volgende hoofdletter bevatten

GEBRUIKER: 50GekookteBloemkolen(DieUinUwGatKanSteken)AlsMijnWachtwoordNuNogNietGoedIs!!

WINDOWS  : Sorry, het wachtwoord mag geen leestekens bevatten

GEBRUIKER:  50GekookteBloemkolenDieUinUwGatKanStekenAlsMijnWachtwoordNuNogNietGoedIsGodverdommemiljaardedjuu

WINDOWS  : Sorry, het wachtwoord is al in gebruik

:angry:  :Crysmiley:  :mad:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Boerenverhaal !

 

 

Jef en Maria zitten in 1965 op een zondagnamiddag in hun canapé voor hun nieuwe TV naar het programma “Voor boer en tuinder” te kijken.

 

Er wordt een verslag getoond over de landbouwbeurs in Libramont, en ze krijgen van daar ook beelden te zien van een geweldige stier met een band in de Belgische driekleur (zoals onze burgemeesters), de winnaar van de stierenprijskamp.

 

De reporter meldt terzijde ook dat deze stier meer dan driehonderd keer per jaar dekt.

 

Maria stoot met haar elleboog tegen Jef en vraagt met een monkelend lachje : “Heb jij dat gehoord ?”, waarop Jef antwoordt : “Ja, maar niet met dezelfde koe!”

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De trein

Een boer is op zijn land bezig als een man hem aanspreekt:
“Als ik over uw land mag lopen kan ik de trein van kwart over tien nog halen. Mag dat?”
“Tuurlijk, geen probleem”, zegt de boer. 
“En als de stier u in de gaten krijgt haalt u de trein van 10 uur ook
 nog wel!”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een koppel heeft ruzie gehad.
De vrouw belt haar moeder en zegt: “We hebben weer ruzie gehad, ik kom bij jou wonen”.
“Nee schat, hij moet boeten voor zijn fouten. Ik kom bij jou wonen”.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit lezen vooraleer je de video bekijkt!

 

Een koppel verhuisde naar het zuiden van Texas, en de man en de vrouw vertrokken elke morgen samen naar het werk, om pas laat in de avond thuis te komen.

Onderwijl hoorden de geburen iedere dag een baby de ganse dag huilen in het huis…

Uiteindelijk belden ze de politie om dat aan te geven.

Omdat de deur na aandringen van de politie niet geopend werd, braken die de deur open en traden binnen.

De video vertelt de rest…

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

 Een stel stoer uitziende groep motorrijders waren aan het rijden toen ze een meisje zagen dat op het punt stond van een brug af te springen en ze stopten.
De leider, een grote bebaarde man, stapt van zijn motor en zegt: "Wat ben je aan het doen?"
"Ik ga zelfmoord plegen" zegt ze
Omdat hij niet overgevoelig wil overkomen, wilde hij toch deze gelegenheid niet missen en dus vroeg hij.. 
"Wel, waarom geef je me geen kus voordat je springt?" 

En ze doet het... en het was een lange, intensieve kus.. 
Nadat ze waren uit gezoend zei de motorrijder: "Wow, dat was de beste kus die ik ooit gehad heb.  
Je gooit een waarlijk talent weg. Je zou beroemd kunnen zijn. Waarom ga je zelfmoord plegen?"

"Mijn ouders willen niet dat ik me als een meisje kleed......"

Link naar reactie
Delen op andere sites

De blondine en de indiaan.... 

 

Een knappe blondine uit New York reed met haar auto door een verlaten gebied in Texas toen de brandstof opraakte.
Een Indiaan op een paard kwam langsrijden en vroeg of hij haar mee kon nemen naar het eerst volgende dorp.
De blondine klom bij de Indiaan achter op het paard en ze reden weg.
De rit verliep voorspoedig, afgezien van het feit dat de Indiaan iedere vijf minuten een enorme kreet slaakte die weerkaatste in de omringende bergen.
Toen ze in het dorp aankwamen zette de Indiaan de vrouw af bij een tankstation, hij slaakte nog een luide kreet en reed weg.
'Wat hebt u met die Indiaan gedaan, dat hij zo opgewonden is', vroeg de pompbediende.
'Niets', zei de blonde vrouw, 'ik sprong achter hem op het paard, sloeg mijn armen om hem heen en hield me vast aan de zadelknop.
'Mevrouw,' zei de pompbediende, 'Indianen rijden zonder zadel.' 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kantoormedewerker vraagt aan zijn vrouwelijke collega: 
"Goh, leuk truitje. Van kamelenstof gemaakt misschien?
Zij: "Hoezo?"
"Nou, ik dacht vanwege die ..... twee bulten..."
Zij: "Mmmm en die leren jas van jou dan, die is zeker van varkensleer...
Hij: “Hoezo ?”

”de kop zit d'r nog aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.