Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 346
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Het is wel geen mop maar kon hem jullie toch niet onthouden      

Rustig  lezen , tot het einde   Jack  ging met z'n vriend Bob skiën. Ze namen  Jack's busje en reden noordwaarts. Nadat  ze enkele uren gereden hadden kwamen ze in een  verschrikkel

Een klein oud vrouwtje gaat naar de dokter en zegt:  "Dokter, ik heb een probleem met gasvorming, het stoort mij eigenlijk niet, want mijn winden zijn altijd stil en ze ruiken niet.  Eigenli

Geplaatste afbeeldingen

• 2 weken later...

TELEFOONREKENING

Vader komt thuis van zijn werk, opent de post, krijgt een rood hoofd en roept iedereen bij elkaar…….

“Zo’n verschrikkelijk hoge telefoonrekening kan echt niet meer!!!!!

Naar wie bellen jullie wel allemaal?  Ik ben het niet hoor!!! Ik telefoneer namelijk altijd van op mijn werk!”

Moeder reageert, “Ja ik doe dat ook hoor, ik gebruik altijd de telefoon op mijn werk, altijd!!! Ik ben het dus ook niet!!!”

Waarop de dochter zegt, “Ik ben het ook zeker niet, want ik bel altijd met de telefoon van op mijn stageplaats.”

Alle blikken wenden zich eensklaps naar Fatima de poetsvrouw, waarop deze reageert:
“Waarom jullie naar mij kijk?  Jullie toch ook bellen van op je werk !”

Link naar bericht
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Stefan en zijn blonde vrouw Anita  luisteren tijdens het ontbijt naar de radio en horen de regionale  nieuwslezer zeggen  :
"Er wordt  8 tot 10 cm sneeuw verwacht vandaag. 
Wilt u uw auto aan de kant van de straat parkeren met de oneven nummers, dan kan de sneeuwploeg er ongestoord langs  rijden."
Anita gaat naar buiten en zet haar auto op de aangegeven plaats.

Een week later, weer tijdens het ontbijt, meldt de nieuwslezer op de radio
"We verwachten vandaag 10 tot 12 cm  sneeuw. 
Wilt u uw auto aan de kant van de straat parkeren met de even nummerszodat de sneeuwploeg er ongestoord door kan?"

Anita gaat naar buiten en plaatst haar auto weer netjes op de aangegeven plaats.  

Weer een week later, weer tijdens het ontbijt zegt de nieuwslezer
"Wij verwachten 12 tot 14 centimeter sneeuw.
Wilt u uw auto . .  .

Op dat  moment valt de stroom uit .................  

Anita is in alle staten en met een bezorgd gezicht vraagt ze aan haar man Stefan:
"Schat, nu weet ik niet wat ik moet doen.
Aan  welke kant van de straat moet ik nu de auto parkeren zodat de sneeuwploeg er ongestoord door kan???"

Waarop Stefan met de liefde en begrip in zijn stem, zoals alle mannen hebben die met een blonde vrouw getrouwd zijn, antwoordt  :

"Schat,waarom laat je hem deze  keer niet gewoon in de garage staan???"

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...