Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn broer z'n pc als ik een game opstart.

Ik heb voor een screenie gezorgd van wat het probleem is.

Hier heb ik bijvoorbeeld COD: MW2 willen starten.

fout.jpg

Kan iemand helpen?

Grtz

FFK

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.287
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      pg
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door LucasDMS
        Ik heb in zomer 2018 mijn eerst computer in elkaar gezet toen ik verschillende games begon te downloaden en te spelen kwam ik er achter dat bij verschillende spellen ik de voice chat niet kon horen of gebruiken bij games zoals: csgo en league of legends werk mijn microfoon perfect zonder enige problemen maar bij andere games zoals rainbow six siege en overwatch kan ik mijn teamgenoten niet horen of mee praten ik heb meerde oplossingen gezocht maar geen een heeft gewerkt vreemd genoeg als ik mijn headset in mijn hoofd beeldscherm steek kan ik opeens de voice chat zonder moeite gebruiken ik vroeg me af of een van jullie mij kon helpen alvast bedankt.
      • Door RoMuLaN
        Ik gebruik Windows 10 als besturingssysteem.
        Sinds enkele dagen ervaar ik bij het opstarten van de browser Microsoft Edge problemen. In plaats van de homepage (msn) te laden met daarop de meest recent gebruikte apps, laadt er een blanco scherm en als ik dan zelf websites invoer, dan moet ik daar altijd bevestigen voor cookiesinstellingen, worden paswoorden (voorbeeld facebook, YouTube, Steam,...) niet onthouden, en alle pagina's laden zeer traag, en de hulppagina's van microsoft blijven wit staan.

Ik heb het volgende al geprobeerd:
        - heropstarten
        - apart gezette tabbladen verwijderd
        - verwijderen van cache, cookies, trackers
        - herstel en herinitialisatie
        - antivirus laten lopen
        - updates W10 laten lopen

Niets lijkt te werken. Zijn er nog mensen die deze problemen hebben ontmoet, en wat is jullie oplossing geweest?
      • Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door watco
        Ik heb een werkende excel 2019 .xslm file met externe koppelingen naar andere excel 2019 files om er gegevens uit te halen via VERT.ZOEKEN
        Ik heb de file zaterdagavond nog gebruikt en opgeslagen zonder enig probleem.
        Zondagochtend start ik hem op om er verder aan te werken en krijg de melding "Kan het project of de bibliotheek niet vinden".

Als ik ALT F11 > extra bekijk dan staat er geen enkele verwijzing.
        Ik kan hem niet opslaan en ook niet als xlsx zonder de 2 macrootjes die erin staan. Deze hebben trouwens geen enkel verband met het halen van gegevens uit andere excel files maar zijn gewoon 2 testmacro's om niet werkende internet links te detecteren van foto's op onze server.

Wie heeft hiermee ervaring / oplossing ?

Ik heb het trouwens ook een maand geleden voor gehad met een andere file en dan heb ik het kunnen oplossen door een oude file van dagen ervoor terug al mijn ondertussen aangebrachte wijzigingen terug toe te voegen, hier heb ik 2 dagen werk aan gehad.
        Ik wil dit deze maal proberen te vermijden

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.