Ga naar inhoud

[OPGELOST] Afspelen cd op Philips MCD288


vanderpoorten

Aanbevolen berichten

owkeej dan is het voor mij weer wat duidelijker :mrgreen:

dat is vreemd dat hij geen gekopiërde bestanden dan wilt afspelen.

heb je ook als je je cd hebt gebrand de cd afgesloten??

hiervoor zit in NERO een aanvink hokje dit is meestal ook nodig (op de meeste cd spelers niet (stereotoren) maar misschien met die van jou wel..

als je niet weet waat dat vinkje zit moet je het even vragen dan kan ik even kijken of er een tutorial van is of anders maak ik die wel even

laat het weten of je hier verder mee bent geholpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee want als je een muziek cd maakt dan moet hij het altijd doen ongeacht wat voor een formaat het is

maak je een DATA cd (wat je niet kan afspelen maar alleen op de pc te openen is) dan maakt het nog niet uit wat voor een formaat hij is want dan opend hij hem zoiezo altijd

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow je bedoelt een mp3 cd. nee die pakken sommige niet daarom moet je ook een muziek cd branden.

een mp3 cd daar kunnen heel veel nummers op (een stuk of 200) maar niet iedere cd speler pakt deze cd formaat.

maar een muziek cd wel hier kun je maar ongeveer 18 tot 25 nummers opslaan (branden) welk formaat dan ook.

in NERO heb je die keuze ook: een MP3 cd maken of een muziek cd maken.

kies dan voor muziek cd maken en vink het knopje aan voor cd afsluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.