Ga naar inhoud

Souad

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Reboot is herstart en om de inwendige aansluiting na te kijken moet je de pc open doen.

We gaan het anders proberen.

Koppel alle usb apparaten af.

Ga naar apparaatbeheer en verwijder alle usb controllers.

Selecteer de onderste vermelding, klik met de rechter muisknop en kies "verwijderen".

Herhaal dit tot alle usb controllers weg zijn.

Herstart de pc.

Normaal krijg je nu een melding dat er nieuwe hardware gevonden is.

Volg de instructies van de wizard om de drivers automatisch te zoeken en te installeren.

Na het installeren sluit je de usb apparaten aan de achterkant weer aan en controleer of ze goed werken.

Probeer dan de aansluitingen aan de voorkant met een apparaat waarvan je zeker bent dat het werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb weer een ander probleem. Tot gisteren werkte mijn camera. Ik heb een camera zonder cd-rom. Doordat ik vandaag de usb controllers heb verwijderd (omdat vooraan mijn usb poorten niet werkte) werkt mijn camera niet vandaag. Heb in bijlage het probleem toegevoegd. Kan iemand mij helpen.

post-6217-1417704009,6059_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was dus geen goed idee. Als je via systeemherstel gaat komt het oude probleem mee terug. Dus opnieuw doen wat je voorheen gedaan had om het usb probleem op te lossen en daarna de driver voor de camera herinstalleren. Je kan die driver vast wel vinden op het web.

Grtz,

GuyKman.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.