Ga naar inhoud

Souad

Aanbevolen berichten

Ja, natuurlijk. Na je systeemherstel. Maar dan werken je frontale usb's niet.

Dus zou je terug de stappen moeten ondernemen die Wabbit poste. Waarschijnlijk krijg je dan ook die gele uitroeper terug, wanneer je je camera aansluit.

Grtz,

Kman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

OK. We herbeginnen.

Koppel alle usb apparaten af.

Ga naar apparaatbeheer en verwijder alle usb controllers.

Selecteer de onderste vermelding, klik met de rechter muisknop en kies "verwijderen".

Herhaal dit tot alle usb controllers weg zijn.

Herstart de pc.

Normaal krijg je nu een melding dat er nieuwe hardware gevonden is.

Volg de instructies van de wizard om de drivers automatisch te zoeken en te installeren.

Na het installeren sluit je de usb apparaten aan de achterkant een voor een weer aan en laat voor elk apparaat de wizard "nieuwe hardware detecteren" lopen.

Aangezien je camera vroeger onmiddellijk werd herkend door Windows, zou dat nu weer het geval moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik kan geen usb stick gebruiken in mijn usb poorten. Ik krijg telkens antwoord dat mijn usb stick storingen veroorzaakt.

Voor de rest werken mijn usb poorten allemaal. Ik dacht eerst dat het aan mijn stick lag, maar heb ondertussen met een ander stick geprobeerd en het lukt mij niet.

Wat kan het probleem dan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.