Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
Stamperken

Kleuren in Microsoft Office Word 2007

Aanbevolen berichten

Ik wil een identiek kleur bekomen in Word als kaartjes die wij gekozen hebben omdat ik met datzelfde kleur een menu wil maken.

Is dat mogelijk en zo ja, hoe?

In Paint werken ze met een pipet maar in Word...

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ik gebruik zelf Paintshop Pro en daar kun je de R(ed) G(reen) en B(lue) waarde van elke kleur opzoeken.

Deze kun je dan ook bij office 2007 weer invoeren.

Dit komt dus overeen met het pipetje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.066
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      bamboebeertje
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Mike9090
        Er is sinds kort een nieuw programma van microsoft office wat microsoft teams heet. Ik wist niet wat het was maar het blijkt een sneller alternatief voor emails schrijven of gewoon contact in het algemeen. Ik vind emails schrijven met de email app of met microsoft teams niet fijn en ik kan de ruimte goed gebruiken maar elke keer als ik mijn pc opstart als hij uit staat download hij teams opnieuw. 
      • Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door Thomas Pertry
        Hallo

Hoe kan je in word een woord automatisch laten herhalen, zoals de = fucntie in excell.  Als je bronveld dan veranderd, dan veranderd ook het gekopieerd veld.

Bijvoorbeeld: ik maak een standaardbrief voor mijn klanten waar ik enkel de inhoud verander, maar kop en voettekst hetzelfde blijft.
        Bovenaan vermeld ik onze referenatie bvb TEPE/103/2019/234

Ik wil de brief afsluiten met volgende zin: Gelieve bij al uw communicatie uw referentie TEPE/103/2019/234 te vermelden.  Uiteraard is onderaan de referentie gelijk aan die van bovenaan.  Maar hoe ik word deze altijd standaard laten kopiëren.  En als ik dus voor mijn volgende klant een nieuwe referentie maak bovenaan bvb TEPE/103/2019/235, dan moet hij dit onderaan automatisch veranderen.  

Functie kan natuurlijk ook gebruikt worden voor de familienaam die bovenaan in de hoofding staat bij adresgegevens en deze dan te kopiëren naar de aanspreektitel.

mvg
        thomas 
      • Door Kelly6695
        Laptop valt uit tijdens (snel)typen

Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden. 

Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten. 

Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!

Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/ 

Ik wilde dit graag met jullie delen.
      • Door emryss
        wanneer ik met een nieuwe opgave wil beginnen en de a. invoer, springt de a. naar de tweede tab positie
        zoals in bovenstaande afbeelding te zien is, nu zijn er meerdere manieren die ik ken om hem terug te zetten naar de eerste positie, maar dan gebeurt er het volgende:
        de nummering gaat verder vanaf een ander punt, i.p.v. dat deze opnieuw begint
        Zou iemand mij alstublieftx kunnen uitleggen waardoor dit gebeurt en hoe ik het zou kunnen oplossen?
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.