Ga naar inhoud

Laptop terug naar fabrieksinstellingen


denTony

Aanbevolen berichten

Kheb zopas een half uur gebeld met een hp medewerker en die persoon heeft gekeken of het mogelijk is voor zo'n herstelcd op te sturen (gratis) naar mij maar omdat mijn laptop uit Amerika komt en dus een beetje anders is hebben ze zo een Amerikaanse herstelcd nodig die ze momenteel nog niet hebben en ze pas over enkele weken verwachten. Het zal dus wachten worden tot zo'n cd beschikbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

dit vond ik in de nederlandse handleiding blz 58

Fabrieksinstellingen in setupprogramma herstellen

1.

Start het setupprogramma.( ik veronder stel dat ze hier de bios mee bedoelen )

2.

Selecteer met de pijltoetsen Exit (Afsluiten) > Load Setup Defaults (Setup-standaardwaarden

laden) en druk op

enter.

3.

Wanneer het bevestigingsbericht van het setupprogramma verschijnt, drukt u op enter.

4.

Als u uw wijziging wilt opslaan en het setupprogramma wilt afsluiten, selecteert u met de pijltoetsen

Exit

(Afsluiten) > Exit Saving Changes (Wijzigingen opslaan en programma verlaten). Druk

daarna op

enter.

De fabrieksinstellingen van het setupprogramma worden geactiveerd wanneer de computer opnieuw

wordt gestart.

dit is je link naar die handleiding :

http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c02178602.pdf

( open de link en bewaar dit bestand ..op een externe schijf of noteer deze link )

aangepast door rope
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad de procedure om het bios terug naar de fabrieksinstellingen te zetten.

Kijk eens in het bios of er een instelling is met de naam D2D copy , Disk 2 Disk copy of Disk to Disk copy.

Die optie moet op enabled zetten en dan nogmaals proberen met de combinatie alt+F10 of alt+F11.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.