Ga naar inhoud

Laptop terug naar fabrieksinstellingen


denTony

Aanbevolen berichten

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De afbeelding is niet te lezen.

Je kan ze ook gewoon als bijlage aan een bericht toevoegen.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Dat vond ik ook toen ik het bericht gepost had en daarom had ik enkele minuutjes later via imageshack, de afbeelding daar geupload en de link erbij gestoken maar ik heb het niet als edit gezet.

De link is dus deze waar je de foto normaal groter kan zien http://img52.imageshack.us/img52/4210/screenshotlaptop.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is idd zo en die recovery manager kan ik nergens downloaden of vinden, dus als ik deze heb zou het normaal moeten lukken.

Op de E schijf staat er gewoon een map met de naam recovery en in die map staat niks zichtbaars (verborgen mappen weergeven staat wel aan)

Voor de H schijf net hetzelfde, niks zichtbaars in.

De F schijf bestaat uit 3 mappen met daarin wat bestanden die niet te openen zijn zonder speciaal programma.

Foto van de F schijf: http://img101.imageshack.us/img101/4343/fschijf.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Re-install bundled software without CD

Recovery Management stores pre-loaded software internally for easy

driver and application re-installation.

1 Boot to Windows XP.

2 Press <Alt> + <F10> to open the Recovery Management utility.

3 Enter the password to proceed. The default password is six zeros.

4 In the Acer eRecovery Management window, select Recovery actions and

click Next.

5 In the Recovery settings window, select Reinstall applications/drivers and

click Next.

6 Select the desired driver/application and follow the instructions on screen

to re-install.

At first launch, Acer eRecovery Management prepares all the needed software

and may take few seconds to bring up the software content window.

herstel je hard drive zonder gebruik te maken van een cd

er werd een partitie voorzien op je harde schijf die je in staat steld om je systeem te redden ,

al de nodige software is voorhanden als ook de benodigde driver’s

1* start je systeem op

2*gelijk tijdig druk je meermaals op de volgende toetsen ( ALT+F10 )

3* geef indien nodig je wachtwoordt in ( standaard is dit 6x0 :vb:000000 )

4*éénmaal je in het recovery programma bent geraakt : selecteer dan de herstel functies ....en ga verder

5*in het venster dat er verschijnt selecteer je dan : herstel naar fabrieks instellingen / driver’s ..en ga verder

6*selecteer de juiste driver/toepassing en volg de instructies op om een herstel te doen/of een herinstallatie..

mocht er vast gesteld worden dat een herstel niet mogelijk is..

na het opnieuw opstarten zal het programma je pc/laptop in zijn oorsprongkelijke staat herstellen...

dit kan een tijdje in beslag nemen : wees geduldig !

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je al eens gedacht om effe uw ram geheugen eruit te halen en zodoende te rebooten , dit vind je aan de achterkant van je laptop :wel eerst de stroomkabel eruit halen en je battery ,dan effe de opstart knop een paar maal indrukken ,vervolgens je 2 ram blokjes eruit halen en na 30sec, terug plaatsen alles heraansluiten en starten ...

****sorry was vergeten !!**betreft vorige post

ik heb het download herstelprogramma om een usb recovery stick te maken gevonden :

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c02072340&tmp_task=setupCategory&lc=nl&dlc=nl&cc=be〈=nl&product=4207746

heb je er al eens aan gedacht om een systeemherstel te doen met een door winows zelf aangemaakt herstelpunt ..zie dan deze link :

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=nl&dlc=nl&cc=nl〈=nl&product=4207746&aoid=&docname=c00846606#UsingF11ToReturnToPreviousRestorePoint

aangepast door rope
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.