Ga naar inhoud

Geen “betrouwbaarheidsgeschiedenis na systeemherstel?”


WaWa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

post-19635-1417704155,5523_thumb.jpg ← Deze bijlage lijkt me niet erg leesbaar, daarom hier de link

> Reliability Monitor no longer works

post-19635-1417704155,5169_thumb.jpg

Kurt,

Gestuurd. zie hierboven. Een nieuwe dag brengt dezelfde lege grafiek mét de ondertussen wel bekende 'gele balk' met de gekende melding. Voor de kompleetheid heb ik ze bijgevoegd. Na wat googlen ook nog dit gevonden in derde bijlage. Heb je hier wat aan? Mij lijkt het zeer ingewikkeld en het resultaat is: reset clean. Dat heb ik eigelijk ook. Dus, moeite voor niets? Misschien heb jij er wat aan?

Dank voor je permanente steun.

Ondertussen word ik hier zot van het gedreun van U2, niet ver van hier in het Boudewijnstadium. 'Rat in the kitchen' was nog het beste denk ik. Of was dat U2 niet? Maar mijn betrouwbaarheidsrapport is belangrijker.

Walter

post-19635-1417704155,5761_thumb.jpg

aangepast door WaWa
evolutie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet direct iets dat je nog kan proberen. Ondertussen kan je misschien mijn tips uitproberen:

Handig is de koppeling "Naar oplossingen voor alle problemen zoeken" (onder staat dat bij "Betrouwbaarheidsgeschiedenis").

Ik denk dat ze niets met jouw probleem te maken hebben, maar je kan het altijd eens proberen:

http://www.pc-helpforum.be/f251/heeft-windows-7-prestatieproblemen-op-jouw-27185/

http://www.pc-helpforum.be/f251/ingebouwde-probleemoplosser-windows-7-a-28274/

@Stegisoft:

Het probleem samengevat: Wawa zijn betrouwbaarheidsgeschiedenis wordt niet geupdated, er verschijnt gewoon niets (geen curven -> zie printscreen van hem hierboven). Je moet eens zoeken op internet op "reset reability monitor" (letterlijk vertaald: resetten van de betrouwbaarheidsgeschiedenis) . Als hij dat zou doen, zou betrouwbaarheidsgeschiedenis terug moeten werken. Maar hoe doe je dat? Met een paar registeringrepen...

Maar ik vind nergens een goede nederlandse link die uitlegt hoe je dat moet doen.

Zijn lege betrouwbaarheidsgeschiedenis:

http://www.pc-helpforum.be/attachments/f167/6801d1285272158-geen-betrouwbaarheidsgeschiedenis-na-systeemherstel-betr-contr-grafiek.jpg

Mogelijke oplossingen (maar ingewikkeld uitgelegd): -- kan iemand het vertalen -- ?

http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/w7files/thread/8ef5d9c2-9166-4e8e-9896-0e6d8179936d

Update: lijkt me precies toch niet zo moeilijk om te vertalen. Zal het morgen eens proberen - of als iemand anders nu tijd heeft?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kurt en Stegisoft,

Bovenstaande suggesties doorlopen. Alles wat ik krijg: 'geen nieuwe oplossingen gevonden' en 'wizard probleem is niet opgelost'. Bij onderhoud krijg ik vandaag alleen mijn lege grafiek nu met de gele blok.

Groeten,

Walter

aangepast door WaWa
evolutie probleemoplossing
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het helpt, hierna de nederlandse vertaling:

Reset Reliability Monitor en controleer of het helpt.

Volg deze stappen:

1. Sluit Uw Windows 7 Problem Report Geschiedenis af.

LET OP: Je moet vanaf stap 6 beginnen om de bovenstaande problemen op te lossen.

2. Als de Betrouwbaarheid Monitor is geopend, sluit het.

3. Open ‘Mapopties’ en selecteer de optie ‘Verborgen bestanden en mappen weergeven’ en klik op OK.

4. Open Windows Verkenner en navigeer naar C: \ ProgramData \ Microsoft \ RAC.

5. Om een reservekopie van de Betrouwbaarheid Geschiedenis Data te maken:

WAARSCHUWING: Hoewel dit een optionele stap is, zult u niet in staat zijn om deze gegevens te herstellen als je geen back-up van deze gegevens hebt, zal het voorgoed verdwenen zijn. Als u dit wil overslaan, ga dan naar stap 6.

A) Kopieer de ''PublishedData' en 'StateData' mappen en plak ze naar een andere locatie als back-up.

6. Open de map PublishedData.

7. Selecteer alle bestanden in de map en klik op ‘’Verwijderen’.

8. Klik op Ja om goed te keuren.

9. Open de map 'StateData'.

10. Selecteer alle bestanden in de map en klik op Verwijderen

11. Klik op Ja om goed te keuren.

12. Als daarom wordt gevraagd door UAC, dan moet u op Ja klikken voor elke UAC-prompt om elk bestand in de map ‘StateData’ één voor één goed te kunnen verwijderen.

13. Sluit Windows Verkenner.

14. Leeg de Prullenbak.

15. Open 'Mapopties' en selecteer de ‘Verborgen bestanden en mappen niet weergeven’ en klik op OK.

16. Open Betrouwbaarheid Monitor om het te zien nu is gereset.

OPMERKING: Als de 'Betrouwbaarheid Monitor' open is, dan sluiten en opnieuw openen.

---------- Post toegevoegd om 03:50 ---------- Vorige post was om 03:44 ----------

Vertaling heb ik jullie bezorgd. Het lijkt mij dat een 'reset' reeds is wat ik heb. Walter

P.S. Zie blad 5 voor laatse screenshot.

aangepast door WaWa
hulp bij vertaling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit niet wat ik reeds heb getuurd? Zelf doen lijkt me al gevaarlijk ingewikkeld. om te beginnen vind ik al geen map 'stagemap'... Zeg me als het toch moet. Direct in *.jpeg heeft beter resultaat. Hier alvast nogmaals:

post-19635-1417704155,597_thumb.jpg

aangepast door WaWa
verloop van 'probleem'
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.