Ga naar inhoud

Geen “betrouwbaarheidsgeschiedenis na systeemherstel?”


WaWa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je hebt volgens Stegisoft: windows 7 > windows server 2008 r2. Is het een gelimiteerde demoversie?

Heeft het ooit gewerkt?

Heb je je vertaling uitgevoerd op je computer? Probeer het nog eens:

1. Ga naar de verkenner. Druk op de Alt toets. Ga naar het menu Extra. Kies Mapopties. Ga naar het tabje "Weergave". Scroll naar onder. Zorg dat er een vinkje staat voor "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven" bij Verborgen bestanden en mappen.

2. Open de verkenner en ga naar C:\ProgramData\Microsoft\RAC

3. Open de map PublishedData

4. Selecteer alle bestanden in die map en klik op "Verwijderen".

5. Klik "Ja" om goed te keuren

6. Ga terug in de verkenner naar C:\ProgramData\Microsoft\RAC

7. Open de map StateData (indien aanwezig).

8. Selecteer alle bestanden in die map en klik "Verwijderen"

9. Als er een melding komt van UAC, dan moet je op "JA" klikken voor elke UAC melding die je krijgt.

10. Sluit de verkenner

11. Leeg de prullenbak

Herstart de pc. Werkt het?

Wat je ook kan proberen is om UAC uit te schakelen. Misschien is dat de spelbreker. Lees hier hoe je die kunt uitschakelen:

http://www.pc-helpforum.be/f251/user-account-control-uac-uitschakelen-windows-28293/

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kurt,

Ik ben er weer. Mijn operating systeem is "Win7pro 32-bit" geen demo. Serieus gekocht pré-geïnstalleerd op mijn Acer Veriton desktop. Ik heb die naakt opgestart, de taal, het toetsenbord en de Product key ingegeven. Word 7 bijgekocht met gratis upgrade naar 2010. Alles wettelijk in orde, anders zou ik van MS de upgrade niet gekregen hebben. Wat de vertaling betreft: Ik heb (1) de Google vertaler gebruikt (daar heb ik een account voor, zonder Gmail). Zo heb ik een aantal google mogelijkheden zoals iGoogle, Google encrypted en nog een paar andere zaken zoals 'vertalen'. Machinaal vertalen is ongelooflijk snel, maar verre van een echt leesbare taal. Daarom kopieer ik dan naar (2) Word 2010, die een fantastische Spelling & Gammer checker heeft. Voeg daarbij (3) dat ik mijn ganse beroepleven lang Engels als spreek-en schrijftaal heb moeten gebruiken. Deze 3 samen maken dat een dergelijke vertaling mij wel ligt.

Nu probeeer ik even wat je voorstelt, met de schrik om het lijf... Ik ben maar een 'beginner' hé. MVG Walter

Walter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kurt+Stegisoft,

Ik heb alles gedaan wat K en S gevraagd hebben, t.e.m. uitschakelen van UAC. (1) De Rac map is leeg. (2) De StageData is geDelete. Twee printscreens gemaakt na deze 2 ingrepen. Vind ze a.u.b. hierbij: post-19635-1417704156,447_thumb.jpg

Zo zien de taakplan RAC geschiedenis en de Grafiek er nu uit. Hopelijk is dit het begin vanhet einde... MVG Walter

post-19635-1417704156,5247_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.