Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
robertino

[OPGELOST] station "a" niet gereed voor gebruik?

Aanbevolen berichten

hallo allemaal als ik mijn computer afsluit krijg ik de volgende melding

het station is niet gereed voor gebruik het is mischien niet afgesloten controleer of er een schijf in station a is geplaatst en of het station is gesloten ik heb geen station a en ik heb windows xp home edition is wel vaag of nie dan:(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

is dit een recent probleem? net iets nieuws geinstalleerd? progeer een een systeemherstel naar een datum voor u voor de eerste maal dit probleem had. hopelijk is dit niet te lang geleden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste,

Bij Apparaatbeheer kun je het station uitschakelen (diskettestations-->Rechtermuis-->Uitschakelen). Als je dat gedaan hebt, zul je die melding niet meer krijgen ;)

Grtz

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

je kunt ook je diskette stations in je bios uitzetten.

en ook in schijven beheer, maar waar dat van het a station in schijven beheer precies zit weet ik niet meer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit onderwerp bevindt zich in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Windows - Pc helpforum

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Log in om dit te volgen  

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...