Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
PietervanD

Brander wordt niet herkent door Nero

Aanbevolen berichten

Ik wil een cd branden, maar ik kan alleen voor een image kiezen.

Er staat geen brander bij terwijl ik wel heb.

Wat te doen/ wat doe ik fout.

Bij voorbaat dank voor een snel antwoord.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Lees dit goed en je probleem is opgelost. Als je er niet aanuit kunt, stel dan gerust verdere vragen.

1. Zet de muziekbestanden klaar in Nero BurningRom. Druk nog niet op de brandknop!

2. Ga naar het menu Recorder . Kies Recorder kiezen (Engels: Choose Recorder). En selecteer daar de naam van je brander en dus NIET "Image Recorder". Druk dan op OK. Nu is je brander geselecteerd en wordt er via je brander gebrand en niet meer via de image recorder. Deze instelling wordt automatisch "onthouden" door Nero en hoef je nooit meer te veranderen. Vanaf nu gebruikt Nero je brander om te branden zoals het normaal zou moeten!

aangepast door Kurtt

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Hl-dt-st dvdram gh22ns40

---------- Post toegevoegd om 15:46 ---------- Vorige post was om 15:45 ----------

Dat is het 'm juist daar staat alleen die image writer vermeld

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Heb je in het menu Recorder gezien bij Nero? Kan je daar niet kiezen voor je brander? Ben je zeker dat je het menu Recorder bekijkt? Recorder/Recorder kiezen...

1.

Probeer ook Nero te updaten en zorg dat de Nero ASPI geinstalleerd is. Zorg dat je de nieuwste versie van Nero hebt, en hij zou je brander moeten herkennen.

2.

Heb je al getest met andere brandprogramma's? Kan je daarmee wel branden? Test dus eens een ander programma. Als het bij een ander brandprogramma wel gaat, dan ligt het aan Nero en moet je deze updaten zodat deze je brander herkent.

3.

Hier zou de driver staan van je cd/dvd writer, firmware update

http://download2us.softpedia.com/dl/1f3b423af85eec2fe36f1249b9da3b36/4ccd92cd/300083044/drivers/firmware/GH22NS40_NL01(EW).zip

aangepast door Kurtt

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.302
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Henkw2
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door camille
        Mijn controle taal staat zowel in PowerPoint als in Word op Nederlands, de optie 'taal herkennen' staat niet aangevinkt. Maar wanneer ik tekst uit de notities van PowerPoint kopieer naar Word, verandert de controle taal voor dat stukje tekst plotseling naar het Engels. Hierdoor moet ik elke keer opnieuw de controle taal aanpassen. Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen zodat de controle taal niet elke keer verspringt? Alvast bedankt!
      • Door Emma Boschmans
        Wanneer ik in onderstaand document in een invulvak tekst wil typen lukt dit.
        Wil ik echter een titel wijzigen of de layout aanpassen krijg ik steeds de melding: 'u kunt deze wijziging niet aanbrengen omdat de selectie is vergrendeld'.
        Ik had het document echter graag aangepast aan mijn persoonlijke voorkeuren. Is er een manier om deze vergrendeling uit te schakelen? 

• Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door aadx
        Niet al te lang geleden ondervond ik problemen in de Verkenner van Windows 10:
        1. Wanneer ik in de Verkenner een map met veel bestanden had die niet allemaal binnen het venster pasten en ik naar de onderste scrollde schoof het scherm na enige tijd ineens terug omhoog.
        2. Wanneer ik in de Verkenner een bestandsnaam wilde wijzigen en dat meer dan enkele seconden duurde werd het hernoemen ineens afgebroken en stond de te wijzigen naam er weer.
        Na veel zoeken heb ik een oplossing gevonden. Het is voor mij dus geen probleem meer, maar wil het anderen graag makkelijk maken door de oplossing hier te geven.
        Het heeft te maken met de wisseling van de achtergrondkleur (bv bij wisselende foto's in je bureaublad!)
        Oplossing:
        -rechtsklik op bureaublad en kies "aan persoonlijke voorkeur aanpassen"
        -kies Kleuren in keuzemenu links
        -zet de knop "Automatisch een accentkleur uit mijn achtergrond selecteren" uit !!
        KLAAR !!

Deze oplossing vond ik op: https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/all/lijst-met-files-of-mappen-verspringt-steeds-naar/956ec03e-25da-4a21-88bd-1549c1ba65ed
        Bij mij vormt het een oplossing voor BEIDE bovengenoemde problemen. Ook terwijl ik de Bureauachtergrond nog elke minuut met een andere dia liet wijzigen.
        Op dit forum vond ik in een gesloten topic een soortgelijke oplossing voor probleem 2:. Zie: https://www.pc-helpforum.be/topic/70715-bestandsnaam-wijzigen/?do=findComment&comment=555823 Daar wordt echter de diashow als basisprobleem gezien. De waarschijnlijk op de diawisseling reagerende automatische accentkleurwijziging lijkt de echte boosdoener te zijn.
        Succes.

• Door watco
        Ik heb een werkende excel 2019 .xslm file met externe koppelingen naar andere excel 2019 files om er gegevens uit te halen via VERT.ZOEKEN
        Ik heb de file zaterdagavond nog gebruikt en opgeslagen zonder enig probleem.
        Zondagochtend start ik hem op om er verder aan te werken en krijg de melding "Kan het project of de bibliotheek niet vinden".

Als ik ALT F11 > extra bekijk dan staat er geen enkele verwijzing.
        Ik kan hem niet opslaan en ook niet als xlsx zonder de 2 macrootjes die erin staan. Deze hebben trouwens geen enkel verband met het halen van gegevens uit andere excel files maar zijn gewoon 2 testmacro's om niet werkende internet links te detecteren van foto's op onze server.

Wie heeft hiermee ervaring / oplossing ?

Ik heb het trouwens ook een maand geleden voor gehad met een andere file en dan heb ik het kunnen oplossen door een oude file van dagen ervoor terug al mijn ondertussen aangebrachte wijzigingen terug toe te voegen, hier heb ik 2 dagen werk aan gehad.
        Ik wil dit deze maal proberen te vermijden

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.