Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
rafke-pc

ik heb en paa appachcrasch van paar programme

Aanbevolen berichten

beste ik heb mij pc in de winkel gebracht voor die zelf probleme die det die fout melding en toto vaandag niks maar strak weer 3 fout melding sorten programmas in da en virus of wa op mijn pc ???

wa kanik doen voor da niemeer te hebben ?

mvg

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Mijn beste rafke,

Zou je alstublieft op je taalgebruik willen letten?

Een correcte spelling en zinsbouw maakt het voor iedereen makkelijker om te lezen en het probleem te bepalen.

Dank je wel.

Dit gezegd zijnde gaan we proberen je verder te helpen.

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.286
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      ChrisvanChip
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door bennieboef
        Hallo Allemaal,

Mijn macro zoekt in een windows map op de volgende manier : "prd." + <cell value> + ".dld"
        Het probleem is dat er niet wordt gezocht in inderliggende bmappen

Hier de macro :

Option Explicit

Sub Find_DLD()
        Dim AckTime As Integer, InfoBox As Object
        Dim iRow As Integer ' ROW COUNTER.
        Dim sSourcePath As String, currentpath As String
        Dim sDestinationPath As String
        Dim sFileType As String
        Dim sFileType1 As String

Dim bContinue As Boolean

bContinue = True
        iRow = 2

' THE SOURCE AND DESTINATION FOLDER WITH PATH.
        sSourcePath = "S:"
        sFileType = ".dld" ' TRY WITH OTHER FILE TYPES LIKE ".pdf".
        sFileType1 = "prd."

' LOOP THROUGH COLUMN "B" TO PICK THE FILES.
        While bContinue

If Len(Range("E" & CStr(iRow)).Value) = 0 Then ' DO NOTHING IF THE COLUMN IS BLANK.
        Set InfoBox = CreateObject("WScript.Shell")
        AckTime = 1
        Select Case InfoBox.Popup("Klaar.", _
        AckTime, "Hieperdepiep", 0)
        Case 1, -1
        Exit Sub
        End Select
        Else
        ' CHECK IF FILES EXISTS.

If Len(Dir(sSourcePath & sFileType1 & Range("E" & CStr(iRow)).Value & sFileType)) = 0 Then
        Range("F" & CStr(iRow)).Value = "Geen kantprogramma"
        Range("F" & CStr(iRow)).Font.Bold = True
        Else
        Range("F" & CStr(iRow)).Value = "Kantprogramma bestaat!"
        Range("F" & CStr(iRow)).Font.Bold = False

End If
        End If
        iRow = iRow + 1 ' INCREMENT ROW COUNTER.
        Wend
        End Sub

Het zou fantastisch zijn al iemand deze code zo kan aanpassen dat de macro ook in de onderliggende mappen van s:\ gaat zoeken.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Bijlage :  bestand met macro.
        Controle dxf + kantprogramma.xlsm
      • Door SAHAT
        Hallo allemaal, ik ben nieuw hier.

Ik zou graag mijn contextmenu willen opschonen (zie bijlagen), alleen weet ik niet hoe ik dit moet doen.
        Zo zou ik bijvoorbeeld graag "Kopiëren naar", "Snelkoppeling maken",  "Verwijderen" en "Op apparaat weergeven" uit mijn file context menu willen halen. Niet alleen de locaties die de pijltjes weergeven, maar de kopjes zelf ook.
        Uit mijn explorer context menu zou ik graag "Delen met" wilen verwijderen.
        Ook, indien mogelijk, dat een nieuw tekstdocument aanmaken (via explorer context menu) niet via "Nieuw --> Tekstdocument" gaat maar dat "Tekstdocument" gewoon in (explorer) contextmenu staat onder de andere opties.

Ik weet bijna zeker dat dit mogelijk is, maar hoe weet ik niet..

• Door JDAV
        Ik weet niet of dit ermee te maken heeft maar sinds ik mijn laptop op mijn stagebedrijf heb gebruikt (met de wifi daar) heb ik dit probleem. Ik probeer de scannen, en krijg dan de melding dat het programma is uitgeschakeld. Hopelijk kunnen jullie helpen en wordt het niet erger. Ik gebruik Windows 8.1, 64.
      • Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door gwnAndy
        I am going to build a new pc verry soon, my old pc just has all of the files on one 1T hdd but i want to try an (M.2) ssd. I would like to only have the Windows folder on an ssd but not my other folders in the 'C:' drive letter (users, program files, program files (x86), ...) those i would like to have on an 2T hdd but still being in the same 'C:' drive letter, while i have tried many tutorials i can't find anything appropriate for what i would like to achieve. If you know how ik could achieve this please let me know.

tanks in advance
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.