Ga naar inhoud

tv_ConfigMgrErr24 – Wat is dat?


WaWa

Aanbevolen berichten

Beste forumvrienden,

Nadat ik (zoals nu en dan) «perfmon /report» in «Uitvoeren» had gedaan kreeg ik de volgende vreemde melding:

Symptoom:

Apparaat is niet aanwezig, het werkt niet correct of niet alle stuurprogramma's zijn geïnstalleerd.

Oorzaak:

Een apparaat heeft een configuratieprobleem waardoor het niet juist werkt.

Details:

Het apparaat, MpKsl69eb7401, meldt tv_ConfigMgrErr24. Dit apparaat is pas beschikbaar als het probleem is opgelost. De Plug and Play-id voor dit apparaat is ROOT\LEGACY_MPKSL69EB7401\0000

Nochtans heb ik (nog) niet gemerkt dat een plug and play apparaat niet zou werken.

In Verkenner is bvb geen andere schijf te zien die niet gekend is en in apparaatbeheer lijkt alles ook in orde.

Kan iemand mij wegwijs maken?

Met dank op voorhand,

WaWa

aangepast door WaWa
corretie en toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste allemaal,

█ De vorige keren hebbben jullie mij goed geholpen. Deze keer bleef een antwoord uit.

█ Aangezien ik niet bij de pakken wil blijven zitten ben ik elders uitgeweken eb heb het opgelost gekregen door «devmgmt.msc» in opdrachtprompt te doen, 'Toon verborgen bestanden' in menu ‘beeld’ geklikt... en binnen een lange lijst vond ik de schuldige! Rechts op geklikt en gede-installeerd.

Ik heb «perfmon / report» gedaan (zonder veel hoop) en toch was alles prima!

█ Dus opgelost.

M.v.G. | WW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.