Ga naar inhoud

Graag jullie mening over deze website


Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Mijn naam is Robertjan en ik ben pas bezig om een electronica website op te richten. Ik verkoop allerlei electronica snufjes, gadgets, tablets etc. Mijn grootste aanpak punten liggen op het gebied van Lay-out en Design. Ik wil graag een goede en mooie website titel en daarnaast moet ik ook een mooie achtergrond hebben dat goed aansluit bij mijn website. Ik heb zelf enige ervaringen met photoshop, maar ik weet toch van mezelf dat het veel beter kan.

Ik zou dolbij zijn als jullie mij enige tips of tops konden geven wat betreft mijn website, zodat ik verder kan.

Ik wil graag duidelijk maken dat mijn doel hiermee totaal geen SPAM is!!! Ik hoop ook dat jullie niet zo gaan denken.

Mijn website heet: www.cheapthings.biedmeer.nl

Ik dank jullie allemaal alvast voor de hulp

Groeten,

Robertjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een erg luchtig webshop in de goede zin.

Ik zou misschien de bovenste logo wat groter maken maar voor de rest is het wel duidelijk met duidelijk afbeelding.

Ook is het goed gemaakt voor 17 inch scherm.

Misschien een kleine opmerking:

Het is niet duidelijk of je enkel Nederland of ook België levert.

Indien uw website volledig compleet is dan dient je uw website link volledig te verwijderen want dan is het pure reclame.

Maar wacht eerst wat de oordeel van andere is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ziet er me best overzichtelijk uit...

Ik zou het niet meer geen 'verfraaien' want dan gaat het mijn inziens storend over komen...dergelijke sites worden bezocht door mensen die een bepaald product zoeken, niet een bezoekje aan een fraaie site voor ogen hebben...

Wat vind ik persoonlijk 'minder' :

* logo van de firma...

* twee verschillende lettertypes bij de algemene voorwaarden (artikel 12)...

* diverse 'stijlfouten' in de tekst...en spellingsfouten...op dat vlak is er nog werk aan de winkel.

Wil je het écht professioneel laten over komen zou ik daar werk van maken.

Succes !...:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een mooie, overzichtelijke en goed leesbare website.

Ook ik ben van mening dat het logo niet geheel tot zijn recht komt.

Moest het men eigen website zijn zou ik Goedkoop voor iedereen! verwijderen en de naam Cheapthinks.nl een klein beetje vergroten. Maar dat is mijn persoonlijke smaak ;-)

Werk de stijl en spellingsfouten weg en je hebt een professioneel uitziende website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.