Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
boekhout

onherstelbare systeemfout

Aanbevolen berichten

Op mijn dell met windows xp

krijg ik deze boodschap

stop

C00021A (onherstelnare Systeemfout)

het systeemproces session Manager initialization is onverwacht afgebroken

met de status 0x00000000 0x00000000

Het systeem is afgesloten

Wat kan ik doen ?????

Werknu vanafmijn laptop.

Mieke Boekhout

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0
    Op deze pagina geeft Microsoft de oplossing voor jou probleem.

Helaas heeft dit geen oplossing opgeleverd.

Kom de pc niet meer in.

Hij wil wel opstarten, in de veiligemodule, maar dan houd het op,

mijn toetsenbord werkt net als de rest niet meer.

Moet met pijltjes toest naar opstarten, en dat lukt niet.

Heb hem naar de winkel gebracht,misschien nog iets te redden

van wat er op mijn schijf staat.

Bedankt voor u antwoord.

Mieke

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ik heb al eerder gereageerd, en ik kan wel bij dat scherm met veilige modus komen, alleen de pijltjestoetsen werken niet. Probleem dus nog steeds aanwezig..

---------- Post toegevoegd om 17:32 ---------- Vorige post was om 17:26 ----------

Oja, ik krijg foutcode 0xc0000005 dan 0x7c930be8 en daarna 0x0015f8b0

---------- Post toegevoegd om 17:39 ---------- Vorige post was om 17:32 ----------

Ik ben in de veilige modus gekomen, en toen gaf hij weer dat blauwe scherm.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Aan Janneke 1994, ik heb voor jou probleem een aparte discussie aangemaakt zodat het een beetje overzichtelijk blijft.

Je kan met al je verdere vragen en opmerkingen hier terecht: http://www.pc-helpforum.be/f167/onherstelbare-systeemfout-34263/

Je vorige reactie staat daar ook en we zullen jouw probleem dus in je eigen discussie behandelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.056
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      PC
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door SAHAT
        Hallo allemaal, ik ben nieuw hier.

Ik zou graag mijn contextmenu willen opschonen (zie bijlagen), alleen weet ik niet hoe ik dit moet doen.
        Zo zou ik bijvoorbeeld graag "Kopiëren naar", "Snelkoppeling maken",  "Verwijderen" en "Op apparaat weergeven" uit mijn file context menu willen halen. Niet alleen de locaties die de pijltjes weergeven, maar de kopjes zelf ook.
        Uit mijn explorer context menu zou ik graag "Delen met" wilen verwijderen.
        Ook, indien mogelijk, dat een nieuw tekstdocument aanmaken (via explorer context menu) niet via "Nieuw --> Tekstdocument" gaat maar dat "Tekstdocument" gewoon in (explorer) contextmenu staat onder de andere opties.

Ik weet bijna zeker dat dit mogelijk is, maar hoe weet ik niet..

• Door rco
        Hallo,

Iemand een idee of er een universeel docking bestaat die zowel op een Dell als op een HP aangesloten kan worden? 

Ik heb nu een simpele Dell E-port replicator staan die ik gebruik voor mijn Dell Latitude E5570 waar twee schermen op aangesloten zijn. 
        Ik heb eveneens een HP Probook 650. 
        Om de schermen, toetsenbord enz,.. te kunnen gebruiken op de HP zou ik dus een HP docking moeten bijplaatsen. 
        Niet echt handig dus. 
        Ik ben dus op zoek naar een universeel docking die beide (niet tegelijkertijd natuurlijk) kan aansluiten. 
        Ik had reeds via een leverancier twee alternatieven doorgekregen, maar bij deze moest je de laptop opstarten om vervolgens het beeldscherm te gaan uitbreiden. 
        Eveneens niet echt handig. 
        Te meer dat het scherm van de laptop dan zelf ook moet blijven open staan. Dat geeft dan weer resolutieproblemen. 

Iemand een goed alternatief? 

• Door JDAV
        Ik weet niet of dit ermee te maken heeft maar sinds ik mijn laptop op mijn stagebedrijf heb gebruikt (met de wifi daar) heb ik dit probleem. Ik probeer de scannen, en krijg dan de melding dat het programma is uitgeschakeld. Hopelijk kunnen jullie helpen en wordt het niet erger. Ik gebruik Windows 8.1, 64.
      • Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.