Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
Boeckie

Free Fileviewer software

Aanbevolen berichten

Oppassen met fileviewer want het installeert nog velen andere programma.

Je dient tijdens de installatie zeggen welke het mag installeren en niet.

Als fileviewer kan het zeer veel bestanden laten zien zoals afbeelding, video, word enz.

Of dat een pluspunt is laat ik aan u over.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

bedankt allemaal, zeer nuttige informatie. Ik zal iets laten weten als ik het heb uitgeprobeerd en de commentaar hier posten als referentie voor toekomstige zoekers hierover.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

ok, heeft langer geduurd dan gedacht.

Fileviewer heeft inderdaad de verwachtingen ingelost. Je kan er inderdaad zo goed als alle bestandstypes mee openen en het is degelijke software.

Zoals Stegisoft al aanhaalde, opletten bij het installeren want hij probeert om nog veel meer programma's te installeren die je zeer hoogstwaarschijnlijk niet nodig hebt.

Bedankt allemaal voor de info :top:

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.246
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Kurt Christiaen
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door Kelly6695
        Laptop valt uit tijdens (snel)typen

Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden. 

Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten. 

Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!

Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/ 

Ik wilde dit graag met jullie delen.
      • Door RoyXew
        Hallo beste mensen,

Na flink wat zoekwerk ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn pc een nieuwe processor nodig heeft. Nu heb ik gekozen voor de "i7 7700k": 
        https://maxict.nl/intel-core-i7-7700k-boxed-processor-p7265154.html?btwview=in&utm_campaign=pricewatch&utm_medium=cpc&utm_source=tweakers. 

En aangezien mijn computer kennis redelijk gemiddeld is weet ik niet zeker of dat deze processor op mijn moederbord past. Volgens windowskey+ x, uitvoeren, msinfo32 is het systeemmodel de "MS- 7996" dus dat zou dan de MSI H110M PRO-VD moeten zijn. Nou vroeg ik me af of dus de i7 7700k op dat moederbord past.

Als er nog andere dingen zijn waar ik rekening moet houden bij het vervangen van mijn processor laat het me alstublieft weten, want ik heb het nog nooit eerder gedaan dus ik ben van plan met een tutorial van youtube die processor te vervangen.

Iemand die me kan helpen? 
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.