Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Log in om dit te volgen  
noppie

kan java niet installeren.

Aanbevolen berichten

Welke foutmelding krijg je?

Probeer hetvolgende:

1. Download dit bestand:

http://www.thewebatom.net/content/scripts/cc/click.php?id=24

2. Pak het uit en dubbelklik op javara.exe

3. Bij "Select the language of your choice" klikt u op het pijltje ernaast en kiest u Nederlands.

Daarna drukt u op de knop Select

Dan drukt u op de knop "Verwijder ouderse versies".

Druk "ja" op "wilt u zeker doorgaan"

Dan wordt er een logbestand geopend. Dat mag je gewoon sluiten.

Dan mag je het programma sluiten

4. Herstart je PC

5. Ga naar deze website http://www.java.com/nl/download/

Klik op "Gratis Java-download"

Klik nogmaals op "gratis java-download"

Dubbelklik op jxpiinstall.exe

Lukt het zo of nog steeds niet?

6. Kan je andere programma's die jedownload wel installeren?

aangepast door Kurtt

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Probeer hetvolgende:

1. Download dit bestand:

http://www.thewebatom.net/content/scripts/cc/click.php?id=24

2. Pak het uit en dubbelklik op javara.exe

3. Bij "Select the language of your choice" klikt u op het pijltje ernaast en kiest u Nederlands.

Daarna drukt u op de knop Select

Dan drukt u op de knop "Verwijder ouderse versies".

Druk "ja" op "wilt u zeker doorgaan"

Dan wordt er een logbestand geopend. Dat mag je gewoon sluiten.

Dan mag je het programma sluiten

4. Herstart je PC

5. Ga naar deze website Gratis Java-software downloaden

Klik op "Gratis Java-download"

Klik nogmaals op "gratis java-download"

Dubbelklik op jxpiinstall.exe

Lukt het zo of nog steeds niet?

6. Kan je andere programma's die je download wel installeren?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Je kan er ook gewoon op dubbelklikken (ik geloof dat windows xp, vista en 7 standaard zip files kunnen openen) en dan zie je normaal javara.exe er tussen staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

als ik op dat exe bestand klik dan gaat hij uitpakken maar ik krijg niet de vraag om nederlands te selecteren.

het systeem komt gewoon terug in de verkenner.

als ik het dan nog eens doe, dan probeert hij de duitse versie te plaatsen en zegt er bestaat al zo'n bestand

dus dat lukt niet

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Als je een bestand uitpakt dan wordt er een nieuwe map aangemaakt (gewoonlijk met de naa van het bestand) daar staan de uitgepakte bestanden.

een installatie bestand heet gewoonlijk "setup" met als extensie .msi (of soms .exe)

daarop klikken

Succes

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Hier staat wat je bij die foutmelding moet doen:

Error: 25099 during Java installation

Step 1 : Completely delete content of the following directory: C:\Program Files\Java\jre6\ (or alternate directory if you chose a non-default install location)

Step 2 : If Step 1 has permission issues due to files being locked or in use, restart your system

Step 3 : Now, completely delete content of the following directory: C:\Program Files\Java\jre6\

Step 4 : Download and install Java.

1. Go to Java.com
    2. Click on the Free Java Download button, and start the installation process.

Vertaling:

1. Wis de inhoud van volgende directory C:\Program Files\Java\jre6\.

Ga dus in de verkenner naar C:\program files\java\jre6 en wis alle bestanden die aan de rechterkant staan (van de map jre6).

2. Als hij een foutmelding zou geven dat bestanden in gebruik zijn, herstart je de pc

3. Wis eventueel opnieuw de inhoud van c:\program files\java\jre6

4. Installeer Java

1. Go to Java.com
    2. Klik op "Gratis Java download" en laat het installeren.

aangepast door Kurtt

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.285
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Henk Bos
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door Kelly6695
        Laptop valt uit tijdens (snel)typen

Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden. 

Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten. 

Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!

Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/ 

Ik wilde dit graag met jullie delen.
      • Door FabianJ
        Hallo,

Sinds afgelopen weekend heb ik vaak op één dag meerdere blue screens, daarnaast ook dat mijn pc na 5 minuten vast loopt. Ook nadat ik heel windows 10 opnieuw heb geinstalleerd van mijn cd loopt hij hele tijd vast. Ik heb het idee dat het meer met de hardware nu te maken heeft dan met de software, aangezien ik nu 2 progamma's op mijn pc heb staan, Microsoft Edge en TotalAv (virusscanner). Ik heb heb enigszins een beetje kennis van computers, maar niet zo diep in deze fouten. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Fabian
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.