Ga naar inhoud

Youtube Kanaal


Aanbevolen berichten

Hallo mensen van PC Helpforum,

Ik ben totaal niet bekend met dingen als photoshop, wel weet ik dat je er hele mooie dingen mee kan doen.

Nu weet ik niet of dat hier kan maar ik zou een vraag willen doen.

Ik ga een youtube kanaal beginnen dat op gameplay gaat focussen van natuurlijk de games nu de tijd en ook gewoon edited dingen.

Nu heb ik daarvoor een logo nodig maar ik heb geen idee, het kanaal heet "TheCreedGameplay" (TCG) en ik vroeg me af of iemand hier leuke ideeën heeft voor een logo en er misschien zelfs een wil maken voor mij?

Als dit niet de juiste plek is om dit te vragen dan hoor ik dat graag en als het kan word ik graag door gewezen.

Alvast super bedankt.

Mark van't Veer

(TCG)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een professionele profielafbeelding zal erg lang duren om die te maken, helaas heb ik die tijd niet wegens officieuze omstandigheden.

Zoek eens goed op Google en YouTube, dan zal u wel een of andere tutorial vinden hoe alles in zijn werk gaat.

De layouts zijn gewoon op Google te vinden, even downloaden, gegevens instellen op uw Kanaal en u bent klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Log in op uw YouTube account, en ga naar uw kanaal. Klik op "Thema's en kleuren" en "Nieuw thema/Geavanceerde opties weergeven".

U download de layout, daarna upload u de layout naar YouTube, naderhand vult u de gegevens in en vervolgens klikt u op "wijzigingen opslaan".

post-24814-1417704537,6418_thumb.jpg

post-24814-1417704537,668_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan krijg je zo'n achtergrond die beetje lame eruit ziet denk ik, ik ga het ff proberen, maar wat ik probeer te vinden zeg maar zoiets als dit Kanaal van DagelijksHD - YouTube

het is heel standaard, met een vrij simpel maar toch mooie bovenkant, dit is niet wat ik zoek, maar wel het idee van zeg maar.

Ik ben nog wel ff online, ik ga dit even proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.