Ga naar inhoud

Youtube Kanaal


Aanbevolen berichten

U kunt Adobe Photoshop 30 dagen lang gebruiken, nadien zult u het moeten kopen.

Als u acht uw werk binnen 30 dagen te kunnen afronden met Photoshop zou ik u recommanderen om het te downloaden.

Mits u op YouTube via de link in bericht #10 een tutorial vindt waarvan de gebruiker Paint.Net gebruikt zal dat wel applicabel zijn.

U moet maar eens even goed zoeken op YouTube/Google en kijken wat u ongecompliceerd lijkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kunt u het beste met iets ongecompliceerd beginnen, en allengs legio de gevorderde kant op te gaan.

Zo doet u mogelijkerwijs wat experiëntie op die later van toepassing zou kunnen zijn als u aan het professionele werk begint.

Ikzelf ben ook abstinent begonnen en in verloop van tijd heb ik dus ontegenzeglijk meer dingen erbij geleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je deze al eens bekeken?

aar mijn idee leggen ze het wel snel uit maar wel de dingen die jij wilt gebruiken dacht ik.

---------- Post toegevoegd om 17:24 ---------- Vorige post was om 17:13 ----------

als je nog meer wilt kunnen kun je deze nog bekijken:

w en deel 2 van de

en eentje voor het creëren van

en
van de logo's

het zijn er heel wat maar ik heb van elke zon 5 minuten gekeken en door heen 'gescrolt' of doorgespoeld (hoe het ook word genoemd) en het zag er allemaal wel heel gedetailleerd uit en makkelijk te begrijpen, dus ik denk dat je hier wel wat van moet kunnen begrijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.