Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

Mijn tweede niveau-nummering ( gebonden aan mijn kop 2 ) wordt niet meer aangegeven.

Ipv 1.1 en daarna de titel, wordt de 1.1 aangegeven door een zwarte hok en daarna de titel,

De opmaak is wel nog juist.

Wanneer ik wil gaan kijken in mijn venster voor de nummeringen, zie je precies een " staan ipv 1.1

Als ik dit wil aanpassen wordt het niet aangepast.

Heeft er iemand een oplossing?

Gr. Laura

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

@Clarkie:

Uw oplossing werkt, maar als je kop 2 toepast op NIEUWE tekst heb je terug het zwarte blokje.

Tik maar eens gewoon een nieuwe titel in onderaan het document, en druk op Kop2 bovenaan. Je krijgt dan terug het zwarte blokje.

@Laura:

Het is me gelukt. Het had te maken met de knop "lijst met meerdere niveau's" die je manueel moest gebruiken.

Ik heb ook een paar keer moeten proberen, dus hoe ik het exact heb gedaan weet ik ook niet (meer) :hmmmm:

Het belangrijkste is dat het werkt. Mocht het blokje weer terugkomen bij andere koppen of niveaus, dan geef je maar een seintje.

Hier is je document:

[ATTACH]14360[/ATTACH]

Blokje opgelost.docx

aangepast door Kurtt

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Ik heb hier naar aanleiding van Kurtt zijn verzoekje ook nog naar gekeken. Hier komt mijn versie van de oplossing.[ATTACH]14361[/ATTACH]

Het komt erop neer dat de stijl corrupt geraakt was. De nummering is ongedaan gemaakt en opnieuw gedefinieerd. Ook getest op nieuwe kopjes, en het zou moeten werken.

samenvatting boekhouden test.docx

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
    Log in om dit te volgen  

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        38.982
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Ulrich Bns
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Frans van wessel
        Geachte heer Karel ,
        Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
        Heeft u daar een oplossing voor ?
        Met vriendelijke groet,
        Frans v. Wessel
      • Door Kelly6695
        Laptop valt uit tijdens (snel)typen

Ik had een probleem, ontstond uit het niets. Tijdens het (snel) typen viel me laptop ineens in slaapstand. Ik wist niet waardoor het kwam en het was echt super vervelend. Gezocht in Google naar oplossingen en niets kunnen vinden (in eerste instantie). Vandaar dat ik dit bericht ook plaats want ik heb de oplossing gevonden. 

Tijdens een chatgesprek met Windows werd er gedacht aan een software probleem, we probeerde een aantal dingen maar niets hielp. Het moest dan wel een hardware probleem zijn. Ik heb nog een tijdje gezocht op Google en vond het artikel wat mij gered heeft van heel veel problemen en kosten. 

Het bleek namelijk dat ik een magnetische armband droeg wat ervoor zorgde dat de slaapstand in de laptop werd geactiveerd. Armband afgedaan en probleem opgelost!

Met dank aan: https://www.baswijdenes.com/portfolio/laptop-goes-to-sleep-while-typing/ 

Ik wilde dit graag met jullie delen.
      • Door Wordvraag
        Goedemorgen,

Allereerst hoop ik dat dit topic hier goed staat. Ik heb een vraag en ben onbekend hier. Als meisje heb ik niet zoveel verstand van computers, dus misschien kan iemand mij helpen. 

Sinds enige tijd heb ik een nieuwe laptop, namelijk de Acer Swift. De laptop is super snel en bevalt goed, alleen Word loopt telkens vast. Zodra ik twee bestanden tegelijkertijd wil openen loopt hij vast, als ik een voorpagina wil toevoegen en als ik een plaatje wil plakken geeft hij iets aan met een ole-actie en dan doet hij het ook niet. Ik heb Word al opnieuw geïnstalleerd, maar dit mocht niet helpen. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt! 

Groeten,

• Door Bammens
        Ik werk met Windows 8 en heb in Word en Live Mail een witte achtergrond.  
        In oudere Windows versies was het mogelijk om standaard de kleur van de vensters te veranderen. (Ziet foto)
        Hoe doe ik dat in Windows 8?

• Door RenéP
        Ik heb een bestaande database geïmporteerd naar een nieuwe database. Alles is correct verlopen, behalve dat het hoofdformulier niet weergegeven wordt in het midden van het scherm. De brondatabase heeft dit euvel niet. Ik zag bij deze brondatabase dat de opmaak van het hoofdformulier bij "verplaatsbaar" op JA staat en bij de nieuwe database op NEE. Hoe vaak ik ook op JA klik, er verschijnt steeds NEE. Er verschijnt wel een melding dat het ingevulde NEE geen item uit de lijst is en ik  een item uit de lijst moet nemen: de lijst bevat twee items: JA en Nee. Allemaal vreemd. Wie heeft een oplossing?
    Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.