Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!
-
Welkom op PC Helpforum
-
Leden statistieken
-
Gerelateerde inhoud
-
Door Piet2398Hallo
Ik heb sinds kort een probleem met google chrome. Elke keer wanneer ik google chrome afsluit en ik deze opnieuw opstart opent deze mijn laatst gesloten pagina's. Wanneer ik echter bij instelling kijk, staat er bij: "Bij opstarten" de optie "De pagina 'nieuw tabblad' openen" geselecteerd dus daarom vraag ik mij af waarom chrome toch mijn laatst gesloten pagina's opent.
Alvast bedankt! -
Door Frans van wesselGeachte heer Karel ,
Ik heb wimdows 7 ultimate 64 bits geinstalleerd en Systeem herstel en backup wekt niet.
Heeft u daar een oplossing voor ?
Met vriendelijke groet,
Frans v. Wessel -
Door druppeltjeIk heb een Samsung kleuren all in one laserprinter model CLX 3175.
Deze is niet meer leverbaar.
Vlak voordat de print de printer verlaat, blijft het papier hangen.
Het even openen en sluiten van de achterklep is voldoende om de print door te laten, maar deze is dan al niet meer te gebruiken ( dwarsstreep met alle kleuren van de toners erop en licht gevouwen op 3 plekken.
Omdat ik als mogelijke oorzaak dacht aan een oververhitte en daardoor kapotte exit fotocel heb ik deze vervangen, maar daarmee is het probleem niet opgelost.
Heeft iemand een idee ? -
Door johannyIk kan mij op mijn pc niet meer aanmelden voor gmail met google chrome als browser. Dit lukt wel als ik firefox gebruik en ook probleemloos op mijn andere apparaten. Ik heb van alles geprobeerd, bijvoorbeeld chrome gedeïnstalleerd en daarna opnieuw geïnstalleerd. Voor mij is dit een raadsel.
-

OVER ONS
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!